کد خبر : 2916 / /
/

واکنش جالب سیامک انصاری به شوخی های فضای مجازی با تبلیغ تلویزیونی اش.

همرفیق شهاب حسینی یک برنامه گفت‌وگو محور است.  همرفیق شهاب حسینی هر پنجشنبه از نماوا پخش می‌شود. دعوت شدن سلبریتی ها به  همرفیق شهاب حسینی باعث جذابیت خاص این برنامه شده است. در این قسمت از  همرفیق شهاب حسینی  یک خواننده مطرح میهمان برنامه است. اخبار مربوط به همرفیق شهاب حسینی  را با ما دنبال کنید.

علیرضا عصار و سیامک انصاری مهمان این هفته «همرفیق» شهاب حسینی شدند.  

ویدئو سیامک انصاری در همرفیق شهاب حسینی

سیامک انصاری با بیان این که «وقتی شغل بازیگری را انتخاب می‌کنی درجا به ۸۰ میلیون نفر اجازه می‌دهی که راجع به تو نظر بدهند»، شوخی‌های فضای مجازی با حضورش در پروژه‌های تبلیغاتی را نه توهین‌آمیز که بامزه خواند.

سیامک انصاری در بخشی از این گفت‌وگو در پاسخ به سوال شهاب حسینی که از او پرسید بابت شوخی‌هایی که در فضای مجازی با حضور او در کارهای تبلیغاتی م‌ شود دلگیر است؟، پاسخ داد: «من این‌ها را می‌بینم و از خنده غش می‌کنم. من کمدینم، غیر از این چیزی راجع به بازیگری در ذهنم نیست و کمدی را به خاطر روحیه‌ام انتخاب کرده‌ام. وقتی من در سریالی مانند «در حاشیه» بازی و با مشاغل مختلف شوخی می‌کنم اگر خودم این ظرفیت را نداشته باشم که وقتی کاری می‌کنم با من شوخی کنند، فردا به من چه می‌گویند؟ واقعا چه می‌شود؟»

همرفیق شهاب حسینی

او ادامه داد: «به نظر من کسانی ناراحت می‌شوند که علی‌رغم کاری که می‌کنند و برداشتی که اجتماع از آن‌ها دارد خودشان در خلوت خودشان تصور دیگری از خود دارند. مثل این که من تصور کنم استاد فلسفه‌ام اما وقتی این جا می‌آیم و می‌گویم «سلام، من...» مردم می‌توانند باقی جمله‌ام را حدس بزنند. تصور مردم این است و من این را به وجود آورده‌ام. شهاب جان شما بازیگری، چقدر با صحنه‌هایی از بازی شما در فیلم‌های مختلف شوخی کرده‌اند و کمدی و جذاب هم بوده است، این توهین‌آمیز نیست و چیزی نیست که کسی را ناراحت کند.» 

انصاری با بیان این که «وقتی شغل بازیگری را انتخاب می‌کنی درجا به ۸۰ میلیون نفر اجازه می‌دهی که راجع به شما نظر بدهند و نقدت کنند»، افزود: «از آن لحظه به بعد حق هیچ‌گونه شکایت و گله‌ای نداری چون شما این شغل را انتخاب کرده و این اجازه را به آن ۸۰ میلیون نفر داده‌ای.» 

خواننده مطرح در همرفیق شهاب حسینی

علیرضا عصار (زادهٔ ۴ بهمن ۱۳۴۸ در تهران) خواننده، آهنگساز و نوازنده پاپ ایرانی است.

همرفیق شهاب حسینی

خواننده مطرح در همرفیق شهاب حسینی 

همرفیق شهاب حسینی یک برنامه گفت‌وگو محور است.  همرفیق شهاب حسینی هر پنجشنبه از نماوا پخش می‌شود. دعوت شدن سلبریتی ها به  همرفیق شهاب حسینی باعث جذابیت خاص این برنامه شده است. در این قسمت از  همرفیق شهاب حسینی  یک خواننده مطرح میهمان برنامه است. اخبار مربوط به همرفیق شهاب حسینی  را با ما دنبال کنید.

 

 

چه افرادی مهمان اختصاصی برنامه همرفیق شهاب حسینی شده‌اند؟

دعوت شدن سلبریتی‌های محبوب ایرانی در یک برنامه تلویزیونی همیشه از جذابیت خاصی برخوردار بوده است، اما کم شدن برنامه‌های گفتگو محور در تلویزیون صدا و سیما موجب می‌شود که دانلود برنامه همرفیق مخاطبان پر و پا قرصی داشته باشد. در برنامه همرفیق بازیگران و هنرمندان خوش چهره‌ای دعوت شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به افراد زیر اشاره کرد:

محسن تنابنده و احمد مهرانفر

زنده‌یاد علی انصاریان و رضا صادقی

هادی حجازی‌فر و محمدحسین مهدویان

شبنم مقدمی و مریم شیرازی

پژمان جمشیدی و سام درخشانی

نوید محمد زاده و هومن سیدی

بهرام افشاری و هوتن شکیبا

سیامک انصاری و مهران احمدی

مسلماً گفتگوی شهاب حسینی با هریک از مهمانان فوق می‌تواند به تنهایی از جذابیت‌های بسیاری برخوردار باشد، پس وقتی سبک زندگی کنونی ایجاب می‌کند، دانلود برنامه همرفیق به عنوان انتخاب خوب خود قرار دهید و با تماشای آن در کنار خانواده یا دوستان لحظات خوشی را سپری کنید. مخصوصا برنامه این هفته از همرفیق که گذشت یعنی قسمت دهم برنامه همرفیق که با حضور علی انصاریان و رضا صادقی دیدنی تر از همیشه بود، در واقع حضور زنده یاد علی انصاریان آخرین حضور او در یک برنامه و مصاحبه او بود و قطعا تماشای خنده ها و حرف های او برای آخرین بار از جذابیت دو چندانی همراه است. البته گفتنی است که قبل از پخش این قسمت از همرفیق از خانواده علی انصاریان کسب اجازه شده است.

همرفیق شهاب حسینی 

بیوگرافی علیرضا عصار

علیرضا عصار (زادهٔ ۴ بهمن ۱۳۴۸ در تهران) خواننده، آهنگساز و نوازنده پاپ ایرانی است.

نام اصلی: علیرضا عصار

تولد: ۴ بهمن ۱۳۴۸ ۲۴ ژانویهٔ ۱۹۷۰

ملیت: ایرانی

سبک‌(ها) : موسیقی پاپ - کلاسیک فارسی

ساز(ها): پیانو

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۷ به بعد

او متولد ۴ بهمن ۱۳۴۸ در خیابان ری، کوچه آبشار است. وی نواختن پیانو را در ۵ سالگی آغاز کرد و نخستین استاد وی کاووس سمندر بوده است. خواندن را از نوروز سال ۷۷ آغاز کرد و نخستین ترانه وی «عیدانه» با شعری از مولانا و آهنگ سازی فؤاد حجازی بود.

نخستین کنسرت: در سن ۱۶ سالگی به عنوان نوازنده پیانو در تالار ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی حضور در تئاتر «پیروزی در شیکاگو» به کارگردانی داود رشیدی و حضور مهدی هاشمی و فریماه فرجامی در سال ۷۰ به عنوان نوازنده پیانو.

علیرضا عصار خواننده، آهنگساز و نوازنده پاپ ایرانی است

وی دارای مدرک کارشناسی حقوق و متأهل است. خوانندگان موردعلاقهٔ او فرهاد مهراد و بنان هستند.

اولین تجربهٔ خوانندگی وی به‌طور رسمی، با اجرای قطعهٔ "عیدانه" به سفارش مرکز موسیقی سازمان صدا و سیما در سال ۱۳۷۷ شکل گرفت، پس از آن در فیلم سینمایی مرد عوضی به اجرای قطعه‌ای پرداخت و سپس به همراه محمد اصفهانی، "قدسیان آسمان" را اجرا کرد. مؤثرترین شخصیت در زندگی وی "امیرالمؤمنین علی (ع)" است. وجود اشعار "مولانا" و طرح مسایل اجتماعی از ویژگی‌های موسیقی "علیرضا عصار" است. این خواننده معتقد است ترانه خواندن به برقراری ارتباط عاطفی با مردم منجر می‌شود. "مهران مدیری" و "سیامک انصاری" دوستان نزدیک وی هستند. به طور کلی "علیرضا عصار" برای سلیقه و تفکر مخاطب خود احترام زیادی قائل است.

علیرضا عصار رکورد دار اجرای زنده در سالهای گذشته است.

آلبوم "نهان مکن" با همکاری شهرداد روحانی در استودیو اَبی رُد لندن با ارکستر سمفونیک لندن ضبط شده‌است

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.