کد خبر : 3072 / /
/

سرزده نام مجموعه تلویزیونی است.که دوران و مشکلات جامعه را در دوران قرنطینه و کرونا را به تصویر میکشد.این سریال آخرین حضور علی انصاریان در قالب بازیگر در تلویزیون پیش از درگذشتش بود.

علی انصاریان (زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۵۶ – درگذشتهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹) بازیکن فوتبال، مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی بود. علی انصاریان کار خود را در سال ۱۳۷۵ و با بازی در باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز آغاز و در پرسپولیس به اوج رسید. علی انصاریان سرانجام در سال ۱۳۹۰ از حرفهٔ فوتبال خداحافظی کرد . علی انصاریان برای دور نشدن از این ورزش مدرسه فوتبالی برای بچه‌ها تأسیس کرد. علی انصاریان پس از فوتبال، در حرفه سرگرمی و تلویزیون فعال شد.

سرزده نام مجموعه تلویزیونی است.که دوران و مشکلات جامعه را در دوران قرنطینه و کرونا را به تصویر میکشد.این سریال آخرین حضور علی انصاریان در قالب بازیگر در تلویزیون پیش از درگذشتش بود.

خلاصه داستان

رضا و اصلان است که رقبای کشتی چوخه بوده و از دوستان قدیمی هستند. رضا، پلیس شده و اصلان هم در کارهای خلاف فعالیت دارد. رضا در ۴ سال قبل موفق می‌شود که اصلان را دستگیر کند. اصلان اکنون از زندان آزاد شده‌است و در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان که شرایط کرونایی در ایران حاکم است، قصد انجام آخرین کار و توبه کردن را دارد که کارهایش خراب می‌شود. چون رد او توسط یکی از افراد رضا زده شده و رضا و اصلان دوباره روبروی هم قرار می‌گیرند.

علی انصاریان در پشت صحنه سر زده

علی انصاریان

هنرپیشه های سریال سرزده شبکه اول سیما

در سریال سرزده شبکه اول سیما، هنرپیشه های سریال در نقش های زیر حضور دارند:

بهرنگ علوی در نقش اصلان که دوست قدیمی رضا است و برادر روح انگیز و ارس و دوست ستار معرفی شده است.

علی انصاریان، بازیگر سابق پرسپولیس و در نقش رضا نایب، دوست اصلان و در نقش یک سرگرد نیروی انتظامی حضور دارد. او همسر ایران و برادر بشری نایب با بازی کیمیا خلج است.

نسیم ادبی در نقش روح انگیز به عنوان خواهر اصلان و ارس نقش آفرینی دارد.

رویا میرعلمی در نقش ایران، همسر رضا نایب است.

رحیم نوروزی در نقش ستار، دوست اصلان و ارس است.

رامبد شکرآبی در نقش آرش، سروان نیروی انتظامی است و همکار رضا نایب (با بازی علی انصاریان) و دوست امیر علی و حنیف.

مریم مومن در نقش پریناز حضور دارد و نامزد ارس (با بازی امیربهادر اورعی) معرفی شده است.

کیمیا خلج در نقش بشری نایب حضور دارد و همسر امیرعلی و خواهر رضا نایب و مادر آیه است.

یاشار هاشم زاده در نقش امیر علی سپهر حضور دارد و سروان نیروی انتظامی بوده و همسر بشری و همکار و شوهر خواهر رضا و پدر آیه است.

امیر بهادر اورعی در نقش ارس، برادر اصلان و روح انگیز بوده و نامزد پریناز ( با بازی مریم مومن) معرفی شده است.

کوروش رحمانی در نقش حنیف ، سروان نیروی انتظامی بوده و همکار رضا نایب و امیر علی و آرش است.

نیکادل یاحقی در نقش آیه سپهر، دختر امیر علی و بشری است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.