کد خبر : 3092 / /
/

عکس بی تابی های مادر و خواهر علی انصاریان بر سر مزار مرحوم علی انصاریان را می توانید در سایت خبر روز مشاهده فرمائید

علی انصاریان (زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۵۶ – درگذشتهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹) بازیکن فوتبال، مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی بود. علی انصاریان کار خود را در سال ۱۳۷۵ و با بازی در باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز آغاز و در پرسپولیس به اوج رسید. علی انصاریان سرانجام در سال ۱۳۹۰ از حرفهٔ فوتبال خداحافظی کرد . علی انصاریان برای دور نشدن از این ورزش مدرسه فوتبالی برای بچه‌ها تأسیس کرد. علی انصاریان پس از فوتبال، در حرفه سرگرمی و تلویزیون فعال شد

مرحوم علی انصاریان در سریال « سر زده »

علی انصاریان

مادر زنده یاد انصاریان در گفت‌وگویی کوتاه  گفت: «واقعاً دل و دماغ تماشای سریال سرزده و دیدن علی عزیز از جعبه جادویی را ندارم. راستش تحمل تماشای بازی علی در این سریال برایم خیلی سخت است هرچند که خودم هم در چند صحنه از این سریال حضور داشتم.»

او در ادامه گفت: «صبح روزی که سریال پخش شد، سر خاک علی رفتیم و از آنجا به منزل برگشتیم. شب که سریال را دیدم واقعا تحمل ۱۰ دقیقه از آن هم برایم سخت بود و دیگر نتوانستم آن را تماشا کنم. از طرفی دخترم دارد جلوی چشمم آب می شود و از مردم عزیز ایران می‌خواهم در این شب‌های عزیز برای ما دعا کنند. آنها همواره به ما لطف داشتند و محبت خود را نشان دادند اما تحمل این شرایط واقعا سخت است و من از مردم  بار دیگر می‌خواهم که در شب‌های قدر ما را فراموش نکنند.»

خواهر مرحوم علی انصاریان بر سر مزار 

علی انصاریان

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.