کد خبر : 3126 / /
/

فیلم «جدایی نادر از سیمین» با داشتن امتیاز متااسکور 95 از صد در رتبه 72 ام برترین فیلم‌های این لیست قرار دارد.

سایت استکر که یک سایت تحلیل داده است، با بررسی اطلاعات نقدهای سایت متاکرینیک و بررسی امتیاز کلی منتقدان در این سایت، لیستی از صد فیلم برتر تاریخ سینما بر اساس نظر منتقدان تهیه کرده است.

جدایی نادر از سیمین جلوتر از «راننده تاکسی» 

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، فیلم «جدایی نادر از سیمین» با داشتن امتیاز متااسکور 95 از صد در رتبه 72 ام برترین فیلم‌های این لیست قرار دارد، بالاتر از آثاری مانند «جویندگان» جان فورد در رتبه 79، «راننده تاکسی» مارتین اسکورسیزی در رتبه 81، «پالپ فیکشن» کوئنتین تارانتینو در رتبه 82، و «ارباب حلقه ها» در رتبه 100 قرار گرفته.

«همشهری کین» ساخته اورسن ولز، «پدرخوانده» ساخته فرانسیس فورد کاپولا، «پنجره عقبی» هیچکاک، «کازابلانکا» مایکل کورتیز و «پسربچگی» ریچارد لینکلیتر رتبه اول تا پنجم این لیست را به خود اختصاص داده اند.

همچنین در بررسی دیگری از داده‌های سایت IMDB و متاکریتیک این سایت لیستی از 100 فیلم برتر بین‌المللی ایجاد کرده که در آن لیست فیلم «جدایی نادر از سیمین» رتبه 17 و فیلم «درباره الی» رتبه 69 را به دست آورده.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.