کد خبر : 3521 / /
/

تصاویر جدید از «جیران» حسن فتحی منتشر شد.

سریال جیران را باید مهم ترین سریال امسال دانست. سریال جیران در واقع جدیدترین اثر حسن فتحی است که پس از سریال شهرزاد تصمیم به ساخت آن گرفته است. سریال جیران پس از یک پیش تولید بسیار طولانی کلید خورده است. از آن جایی که  سریال جیران نیز همانند شهرزاد یک اثر تاریخی است و نیاز به لوکیشن هایی به آن سبک و سیاق بود، طبق انتظار در شهرک غزالی فیلمبرداری می شود. سریال جیران تماشاچی را به عمق تاریخ ایران یعنی زمان ناصر الدین شاه می‌برد؛ ناصرالدین شاه در این سریال عاشق و دلباخته جیران می‌شود.

تازه ترین تصاویر از سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی را ببینید.

این روزها بهرام رادان در قامت ناصر الدین شاه و پری ناز ایزدیار با نقش جیران و امیر جعفری با نقش میرزا آقا خان نوری، جلوی دوربین حسن فتحی در سریال تازه این کارگردان رفته اند و به تازگی تصاویری از این بازیگر در پشت صحنه سریال «جیران» منتشر شده است.

«جیران» دومین تجربه سریال سازی حسن فتحی در نمایش خانگی پس از ساخت سریال موفق و عاشقانه «شهرزاد» است.

بازیگران سریال جیران

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، مریلا زارعی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادیور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیراحسن پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی از بازیگران این سریال تاریخی هستند.

تصاویر جدید سریال جیران

سریال جیران

سریال جیران

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.