کد خبر : 3524 / /
/

سلفی جدید نیوشا ضیغمی را مشاهده می کنید.

سلفی خاص نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

بیوگرافی نیوشا ضیغمی و همسر میلیاردرش / عکس

 نیوشا ضیغمی متولد 18 تیر ماه 1359 در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است، حالا یک بازیگر صاحب نام است و همسرش از تاجران نقره می باشد.

نیوشا ضیغمی متولد 18 تیر ماه 1359 در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است، حالا یک بازیگر صاحب نام است و همسرش از تاجران نقره می باشد

خانواده

مرحوم پدرش محسن ضیغمی دبیر بازنشسته بود و مادرش فهیمه رستم پور کارمند بازنشسته است و تنها یک خواهر بنام روشا دارد

نحوه ی بازیگر شدن

بعد از فارغ التحصیلی در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و از آنجا به کارگردان، مسعود جعفری جوزانی برای سریال در چشم باد معرفی شد. ضیغمی با این سریال در سال 1382 وقتی 23 سال داشت اولین تجربه هنری خود را کسب کرد.

نیوشا ضیغمی

شهرت بدون تلویزیون

بازی در فیلم شوریده سال 1384 وی را نامزد سیمرغ بلورین کرد. او که کلا دو سریال برای تلویزیون بازی کرده است با فیلم پارک وی در سال 85 و اخراجی های مسعود ده نمکی در همان سال به شهرت رسید

نیوشا ضیغمی با آرش پولادخان تاجره نقره ازدواج کرده است. آقای پولاد خان تاجر نقره بوده و برای رسیدن به نیوشا با یک برنامه از قبل طراحی شده بعنوان سرمایه گذار در فیلم پرتقال خونی سال 89 به او نزدیک شد و در نهایت پیشنهاد ازدواج داد. گفته شده مهریه آنها یک سکه بوده است !

نیوشا ضیغمی

شروع کارهای تجاری

وقتی 17 ساله بود با فروش پرایدی که پدر برایش خریده بود و گرفتن وام برای خود خانه خرید، در دوران دانشجویی آشنایی اش با خانوم دکتری باعث مشارکت آنها در ایجاد کلینیک زیبایی پوست شد. در حال حاضر هم با همسر خود که متولد 1352 است در کار تجارت نقره و سرمایه گذاری روی فیلم ها فعالیت می کند.

نیوشا ضیغمی

ورزش و پرسپولیس

مگر می شود اهل ورزش نباشیم؛ شنا، بدنسازی و مخصوصا یوگا را جدی کار می کنم و به شیرجه، سوارکاری و تنیس خیلی علاقه دارم. بیشتر طرفدار تیم ملی هستم ولی قرمز می پوشم

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.