کد خبر : 3576 / /
/

بهنوش طباطبایی عکس خود را صفحه اینستاگرام منتشر کرد

بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰است.بهنوش طباطبایی تحصیلاتش در مقطع تحصیلات دکترا روان‌شناسی بالینی است.بهنوش طباطبایی بازیگر اهل ایران است.بهنوش طباطبایی دورهٔ بازیگری را در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است. بهنوش طباطبایی برای ایفای نقش در فیلم ماجرای نیمروز. رد خون نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شد.  

بهنوش طباطبایی در سال ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد. مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی، هر دو از اصفهان وارد عرصه هنر شده اند. جالب است بدانید که مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی که تا پیش از ازدواج شان چندان کار مشترکی با هم نداشته اند.بهنوش طباطبایی در فیلم تختی سکانس هایی را در بیمارستان بازی کرده است.

عکس سرلخت بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل پس از ۵ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. خبر جدا شدن این زوج در آن دوره ابتدا از صفحاتشان در شبکه‌های اجتماعی شروع شد.

ماجرا از این قرار بود که صفحه شخصی آقای پاکدل در اینستاگرام هک شده و همه عکس‌های دونفره اش پاک شده بود البته ایشان بعد از مدتی مالکیت صفحه اش را پس گرفته بود، ولی همچنان خبری از عکس‌های خانوادگی‌اش نبود.از طرفی خانم طباطبایی هم در اقدامی ضربتی، خودش همه عکس‌های دو نفره اش با همسرش را از صفحه‌اش پاک کرد. مدتی هم بعد خانم بازیگر که در افتتاحیه فیلم سیانور شرکت کرده بود بدون حلقه ازدواج رویت شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.