کد خبر : 3602 / /
/

مهشید جوادی بازیگر جوانی است که با حضور در سریال بچه مهندس بسیار دیده شد. ناگفته های او از این سریال را بخوانید.

مهشید جوادی بازیگر سریال بچه مهندس است. مهشید جوادی  4 متولد 2 بهمن ماه سال 1374 در ارومیه است. مهشید جوادی از 1393 تاکنون در حال فعالیت است.  مهشید جوادی مجرد است. مهشید جوادی  لیسانس حقوق دارد.

مهشید جوادی بازیگر جوانی است که با حضور در سریال بچه مهندس بسیار دیده شد. ناگفته های او از این سریال را بخوانید.

شروع فعالیت هنری مهشید جوادی

مهشید جوادی ابتدا وارد حرفه تئاتر شد و تئاتر های مختلفی در ارومیه و تهران را داشته است.

تا اینکه در سال 1395 سریالی با محوریت دریاچه ارومیه به نام «دریا» از وی در شبکه شما پخش شد.

مهشید جوادی

وی موفق شد در سال 1396 در سریال «عمودی‌ها» به کارگردانی محمد حجت ذیجودی بازی کند

و در کنار بازیگرانی مانندمحسن یگانه و سید مهرداد ضیایی بازیگری را تجربه کند

وی پس از آن در سریال راه و بیراه و سریال آنام به کارگردانی جواد افشار بازی کرد

وی در سریال آنام نقش جوانی مارال را بازی کرد و این سریال باعث شهرتش شد و بسیار خوب از عهده ی نقشش بر آمد

مهشید جوادی در جدیدترین کارش نیز در نقش مرضیه مقدم سریال بچه مهندس 4 بازی کرده است

این سریال در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 21:30 از شبکه دوم سیما پخش میشود.

هرچند مهشید جوادی چندین سال است که بازیگری می کند اما نقش او در سریال بچه مهندس نقطه عطفی در زندگی بازیگری او بود و نامش را بر سر زبانها انداخت. 

مهشید جوادی

مرضیه در سریال بچه مهندس

مهشید جوادی در سریال بچه مهندس نقش دختری به نام مرضیه توفیقی را بازی می کند. او  در این سریال دختر شیوا خسرومهر و فرهاد قائمیان در نقش دکتر توفیقی است. مرضیه توفیقی دختر یکی یک دانه خانواده است که تلاش می کند هویت مستقلی از پدرش داشته باشد. او دختری است که سعی می کند همیشه واقعیت را بگوید حتی اگر به ضررش تمام شود. مرضیه توفیقی دانشجوی نخبه ای است که چون پدرش رئیس دانشگاه است نگران برچسب آقازادگی است به همین دلیل هویت خود را پنهان کرده و از نام مرضیه مقدم برای خودش استفاده می کند اما در نهایت هویت واقعی او لو می رود و انگ می خورد. با شکست عاطفی جواد جوادی دیگر دانشجوی نخبه مهندسی و طرد شدن از سوی مژگان حالا مرضیه عاشق جواد شده و جواد از او خواستگاری می کند. 

بازی مهشید جوادی در سریال بچه مهندس نقدهای مثبت و منفی زیادی گرفت. حالا مهشید جوادی به سوالات مخاطبانش در روزنامه جام جم پاسخ داده است. 

مهشید جوادی

مهشید جوادی، بازیگر نقش مرضیه در پاسخ به این پرسش که مخاطبان در فصل قبلی این نقد را داشتند که مرضیه خیلی مثبت مطلق است، آیا این شخصیت همچنان در فصل چهارم هم به این شکل است یا نه، تاکید می‌کند: گرچه مرضیه در فصل سوم مثبت بود اما گاهی می‌دیدیم او هم مثل هر فرد دیگری اشتباهاتی می‌کند. 

مهشید جوادی در سریال بچه مهندس

در فصل چهارم مرضیه با اتفاقاتی روبه‌رو می‌شود و همین باعث می‌شود که اشتباهاتی داشته باشد البته خیلی بیشتر نمی‌توانم توضیح بدهم چون قصه لو می‌رود اما به نظرم جذابیت قصه در فصل چهارم بیشتر از سوم است و من هم شخصا مرضیه را در فصل چهارم بیشتر دوست دارم و اتفاقاتی که مرضیه با آنها مواجه می‌شود باعث خواهد شد از او واکنش‌های متفاوتی هم ببینیم.

وی درباره این‌که مرضیه تا چه میزان با دختر امروزی مطابقت دارد، می‌گوید: مابه‌ازاهای مرضیه کم نداریم در جامعه البته نقش مرضیه در فصل سوم خیلی نبود اما در فصل چهارم پررنگ‌تر است و همین جذابیت را برایم بیشتر کرده است.

مهشید جوادی

این بازیگر با اشاره به این‌که فصل سوم این سریال همچون یک مخاطب دنبال می‌کرد، می‌افزاید: همیشه خودم را جای مخاطبان می‌گذارم و کارهایم را می‌بینم چون دلم می‌خواهد از تماشای سریال لذت ببرم. امیدوارم مخاطبان از تماشای فصل چهارم سریال هم چون فصل‌های قبلی لذت ببرند. در این فصل بازیگران جدید خوبی هم اضافه شدند و قصه چالش‌های خودش را دارد. من هم با جان و دل نقش مرضیه را بازی می‌کنم.

روزبه حصاری و مهشید جوادی در بچه مهندس

مهشید جوادی

جوادی در پاسخ به این سوال که تغییر کارگردانان منجر به تغییر راکورد بازی‌تان نشده، می‌افزاید: نه، به هیچ‌وجه مشکلی نداریم. همانقدر که کار با آقای غفاری را دوست دارم از کارکردن با آقای کاوری هم لذت می‌برم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.