کد خبر : 3716 / /
/

تیکه +18 رامین رضاییان دردسر ساز شد.

افسانه پاکرو متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ است .افسانه پاکرو در اهواز هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. افسانه پاکرو در«محاکمه» نقش دخترشان را بازی کردم و تجربه خوبی بود.افسانه پاکرو عاشق بازیگری است و از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد.تصمیم عجیب ازدواج افسانه پاکرو را می توانید در سایت خبر روز بخوانید 

تیکه رامین رضاییان به افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد 4 / 2 / 1362 می‌باشد

بیوگرافی افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد ۱۱ اردیبهشت ۱۳۶۲ و اصالتش ترک اسـت. اما خودش در اهواز بدنیا آمده و خودرا یک آبادانی می داند. خیلیها بـه او می گویند: « این خونگرمی که داری برگرفته از خطه‌ای اسـت که بدنیا آمده‌ای.» افسانه پاکرو، بازیگر جوانی اسـت که اینروزها گزیده کاری را انتخاب کرده و بـه دنبال ایده‌آل‌های خود اسـت.

او پس از گرفتن فوق دیپلم و گذراندن یک دوره کلاس‌های استاد سمندریان برای بازی در فیلم محکومین بهشت درسال ۸۳ انتخاب شد و بعد ازآن برای بازی در سریال رسم عاشقی دعوت شد و شهرت خودرا دراین سریال بـه دست آورد.

افسانه پاکرو

= محکومین بهشت

= پیدا و پنهان

= رسم عاشقی

= رویای خیس

= محاکمه

= زندگی شیرین

= شیر و عسل و…

افسانه در همـه زمینه‌ها حتّی بازیگری یک همراه دوست داشتنی دارد. سعیده خواهر بزرگ تر او که فاصله سنی آن‌ها یکسال اسـت. دو خواهر که از نظر خودشان، دوقلو هستند. علاقمندی‌هایشان، فعالیتشان و حتی لباس‌هایشان هم شبیه هم اسـت. جالب اسـت که دعای تحویل سال این دو خواهر هم یک چیز بود: «سلامتی و تندرستی».

من و خواهرم همیشه با هم بودیم

او میگوید: بدلیل فاصله سنی کمی که داشتیم «یک سال» از بچگی مانند دوقلوها بودیم. لباس‌هایمان شبیه هم بود. حتی خاطرم اسـت زمانی که سعیده بـه مهد کودک رفته بود اینقدر اصرار کردم تا مـن را هم زودتر از موعد بـه مهد کودک فرستادند.

در اصل مـن دو سال مهد کودک رفتم. یک سال با سعیده، یک سال هم تنهایی. مدرسه هم که باهم بودیم و دقیقاً تا اول دبیرستان. ازآن جا بـه بعد راهمان تغییر کرد. مـن بـه هنرستان رفتم و گرافیک خواندم.

ازدواج و همسر افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

مـن و خواهرم هر وقت حرف ازدواج پیش می آید، تصمیم میگیریم با دو برادر ازدواج کنیم که وادار نشویم از هم جدا شویم. ولی تا هم اکنون خیلی بـه شکل جدی بـه ازدواج فکر نکرده‌ایم. جدا شدن از هم دیگر هم برایمان سخت بود. ولی کم کم باید بـه این قضیه جدی‌تر فکر کنیم.

علاقه دو خواهر به خلبان شدن

مـن و سعیده علاقه زیادی بـه خلبانی داشتیم ولی آن زمان برای خانمها خلبانی نبود؛ بنابر این وادار شدیم مهمانداری را انتخاب کنیم. حتی آن زمان که میخواستم این دوره را بگذرانم سنم خیلی کم بودو اجازه نمی دادند ولی آن قدر اصرار کردم که قبول کردند.

ولی جالب اسـت درست شبی که میخواستیم پرواز کنیم و لباس‌هایمان را دادند مـن انصراف دادم. ترسیدم هواپیما سقوط کند. فکر می‌کنم خانواده‌ام خوشحال شدند، ولی خب کسانی که با مـا همدوره بودند همین حالا یا مهماندار هستند یا خلبان. کلاً دوست‌های خلبان زیاد دارم.

نحوه ورود افسانه پاکرو به دنیای بازیگری
افسانه پاکرو

افسانه پاکرو می‌گوید: مـن در 14 سالگی قرار بود وارد این عرصه شوم اما قست نشد ،در واقع بخاطر درس و مشق ،خودم و خانواده ام خیلی با اینکار موافق نبودیم ،بعد از گرفتن فوق دیپلم و گذراندن یک دوره کلاسهای استاد سمندریان برای فیلم محکومین بهشت و بعد ازآن سریال رسم عاشقی انتخاب شدم کـه فکر می کنم این هم خواست خدا بود.

خودم اصلا فکرش را نمیکردم کـه بتوانم بـه این زودی بـه نتیجه برسم از این بـه بعد هم خودم را دست خدا سپردم البته تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم دراین راه صاحب سبک و با تجربه ای موفق باشم اما می دانم کـه اگر او نخواهد اصرار مـن بی مورد و بی نتیجه اسـت. در ادامه سوالاتی مهم از خانم پاکرو پرسیده ایم:

عاشق بازیگری هستید؟

بله، با تمام وجود اینکار را دوست دارم اما اگر روزی دیگر بازی نکنم خیلی ناراحت نمیشوم چون میدانم بـه صلاحم بوده و خواست خداوند بوده.

شهرت چقدر برایتان لذت بخش بوده ؟

از شهرت بیزارم. این را بدون اغراق میگویم. مـن واقعا بخاطر حس شهرت طلبی بـه سراغ این حرفه نیامدم.

نماز اول وقت افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

پس دراین عرصه بـه دنبال چـه چیزی هستید؟

فقط این‌کـه بتوانم در نقش یک آدم بیگانه با خودم زندگی و حس و حال آن‌ها را جلوی دوربین تجربه کنم برایم لذت بخش اسـت و بس.

بـه شانس و اقبال خیلی معتقدید؟

نه آن قدر کـه تمام نشریات از زبان مـن بنویسند: تمام زندگی مـن شانس اسـت،کـه متاسفانه عده‌ای از نشریات نمی دانم بـه چـه دلیل اینکار را کردند. مـن نه بـه شانس و اقبال بلکه بـه مشیت الهی اعتقاد ویژه‌ای دارم.

اگر روزی بخواهید ازدواج کنید و همسرتان از شـما بخواهد این شغل را کنار بگذارید چـه می کنید؟

اصلا بـه مقوله ازدواج فکر نمیکنم.

بـه خانه داری علاقه مند هستید؟

مـن تمام غذاها را می توانم بپزم اما طبق معمول مادرم در خانه از مـن و خواهرم خیلی کمک نمی خواهد.

خانواده ات با شغلی کـه انتخاب کرده‌ای مخالف نبوده اند؟

نه، در واقع مشوق اصلی مـن خانواده‌ام هستند. البته پدرم اوایل خیلی این شغل را دوست نداشت و دلش می خواست مـن حرفه‌ی دیگری را انتخاب کنم؛ اما حالا خیلی هم علاقه مند شده و با شوق کارم را دنبال میکند.

با خواندن و نوشتن هم میانه ای داری؟

البته خاطراتم را هرروز مینویسم اما خیلی فرصت این‌کـه بیشتر بـه آن‌ها بپردازم را ندارم ،مدتی هم بـه رمان خیلی علاقه مند شده بودم و اکثر آثار دانیال استیل را خوانده‌ام.

بـه سفر چقدر علاقه مندید؟

بر عکس خانواده‌ام خیلی بـه سفر علاقه ندارم؛ اگر قرار باشد بـه مسافرت بروم؛ شمال کشور را انتخاب میکنم.

در زندگی بیش از همه ی برای چـه چیزی ارزش و احترام قایل هستید؟

برای خانواده‌ام و خواسته‌های آن‌ها.

بیشتر فرد آینده نگری هستید یا بـه امروز خیلی فکر می کنید؟

اتفاقا بـه آینده خیلی فکر میکنم و تا حدی هم رویایی هستم.

صفحه اینستاگرام افسانه پاکرو afsanehpakroo@

در آخر نیز مروری داریم بر صفحه اینستاگرامی خانم افسانه پاکرو و پربازدیدترین پست های منتشر شده توسط وی را مرور میکنیم. افسانه پاکرو بیش از 300 هزار دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.