کد خبر : 3726 / /
/

الناز شاکر دوست عکس جدیدی در طبیعت از خود منتشر کرد.

الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر در سن نوزده سالگی آغاز کرد. الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 می باشد. الناز شاکردوست فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد. الناز شاکردوست علاوه بر بازیگری در زمینه ی عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد. الناز شاکردوست از بین خوانندگان ایرانی رضا صادقی و از بین بازیگران خانوم ایرانی گوهرخیراندیش و ازبین بازیگران مرد مرحوم منوچهر نوذری علاقه دارد.

الناز شاکردوست یکی از بازیگران زن ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. او که در این سالها درحوزه بازیگری پله های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته است با انتشار عکسی از خود به ماجرای قتل پسرجوانی در اهواز واکنش تندی نشان داد.

طبیعت گردی الناز شاکردوست

الناز شاکر دوست که عاشق عکس‌های خاص و عجیب است عکسی با تیپی کابوی مانند در طبیعت بکر منتشر کرد.

الناز شاکر دوست که چندروزی کم پیدا بود تصویری از خود پای آتش و چای ذغالی منتشر کرد در حالیکه دستکش کابوی مانند و کلاه خاصی به سر دارد.

الناز شاکردوست

الناز شاکر دوست در حال هیزم درست کردن و چای آتشی خوردن.

در عکس شاکر دوست درست کردن آتش و جمع کردن هیزم و آسمان پاک طبیعت به زیبایی تصویر شده است.

شاکر دوست بعد از چند روز غیبت با دست پر آمده و همین دو سه روزه تعدادی زیادی عکس از مناظر طبیعی با لباس های مختلف منتشر کرده است.

الناز شاکردوست

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.