کد خبر : 3749 / /
/

تست بازیگری جواد عزتی در خندوانه را تماشا می کنید.

جواد عزتی در خندوانه

جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری از زوج های جوان دنیای هنر هستند که سالهاست زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند. جواد عزتی پس از سال‌ها خاک خیابان خوردن، به بازیگری سرشناس در تئاتر ایران بدل شده بود.  جواد عزتی  بازیگر و فازغ التحصیل تئاتر از دانشگاه سوره است. جواد عزتی یک مرحله قبل از آنکه خاک صحنه خوردن روی صحنه تئاتر را تجربه کند، سال‌ها در خیابان‌های مختلف، تئاتر خیابانی کار کرده است.جواد عزتی در فیلم نگاهی به خورشید اثر مجید مجیدی نقش آفرینی کرده است.

جواد عزتی در « زخم کاری» 

«زخم کاری» اولین سریال محمدحسین مهدویان است که در فضای نوآر ساخته شده و داستانی متفاوت را روایت می‌کند. تصویری از جواد عزتی در این سریال ببینید.

جواد عزتی

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، (با حضور ) کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی (با هنر مندی ) سیاوش طهمورث، (با معرفی) مرتضا امینی‌تبار و  سارا حاتمی بازیگران «زخم کاری» هستند.

ماجرای زندگی خصوصی جواد عزتی

او کارش را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرده است. خودش میگه  تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم.اکثر کارهای او تم طنز و اجتماعی داشته اند.

جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری رستورانی به نام ترنج را در میرداماد افتتاح کردند.

جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری از زوج های جوان دنیای هنر هستند که سالهاست زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند. این زوج هنری از بازیگران سینما ، تلویزیون و تئاتر هستند که ماجرای آشنایی و ازدواجشان هم به دنیای هنر ختم میشود.

جواد عزتی

جواد عزتی و مه لقا باقری سال 85 با هم آشنا شدند و ازدواج کردند و یکی از نکات قابل توجه و پرحاشیه در زندگی این زوج اختلاف سنی آنها با هم است.

سریال هایی که تاکنون جواد عزتی بازی کرده است :لطفا دور نزنیم ، هیچ کس ، کمربندها را ببندیم ، باغ مظفر ، سه دونگ سه دونگ ، مرد هزارچهره ، چاردیواری ، دست بالای دست و قهوه تلخ و سریال دردسرهای عظیم. جواد عزتی همچنین در فیلم سینمایی طلا و مس نیز بازی کرده است.

او از سال 75 بصورت حرفه ایی وارد دنیای بازیگری شده است.او ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال 79 اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده است. جواد عزتی از 15 سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی کار کرده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.