کد خبر : 3786 / /
/

اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران به برنامه اخیر «خندوانه» واکنش نشان دادند.

اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در بیانیه‌ای نسبت به آن‌چه «شکسته‌شدن حرمت نویسنده ایرانی» در برنامه تلویزیونی «خندوانه» عنوان کرده واکنش نشان داد.

اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران نیز به برنامه اخیر «خندوانه» با حضور خداداد عزیزی و فیروز کریمی که در آن، حین اجرای یک بازی به نویسندگان ایرانی توهین شود، واکنش نشان داد و بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن بیانیه

در متن بیانیه‌ نوشته شده است: «وای به روزی که به بهانه خنداندن ریشه خود زنیم!

متاسفانه در یک برنامه تلویزیونی (طنز) صدا و سیما تحت عنوان خندوانه در حضور مجری و تهیه‌کنندگان مدعی اهل فرهنگ، توسط میهمانان این برنامه در معرض هزاران بیننده حرمت نویسنده ایرانی شکسته شده و مجری محترم نه تنها تذکری نمی‌دهد بلکه قهقهه می‌زند.

اتحادیه ناشران و کتابفروشان ضمن درک جایگاه والای فرهیختگان این مرز و بوم که از رفتار فوق متاثر شدند دغدغه این را دارد که با این اوصاف در آینده، امید و انگیزه زنده نگه داشتن فرهنگ ملی به کجا خواهد رفت.»

عذرخواهی رامبد جوان بابت یک اشتباه بزرگ

این برنامه که چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه به مناسبت عید فطر پخش شد واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی برانگیخت.

رامبد جوان پس از پخش برنامه با انتشار متنی از بی‌احترامی به نویسندگان عذرخواهی کرد و علت آن را بی‌ملاحظگی خود، تیم «خندوانه» و تیم پخش شبکه‌ نسیم دانست.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.