کد خبر : 3809 / /
/

فیلم «چهارشنبه سوری» ساخته اصغر فرهادی به فهرست فیلم هایی پیوست که تاکنون موفق به کسب نمره کامل از سایت معتبر ارزیابی فیلم «راتن تومیتوز» شده اند.

 

«راتن تومیتوز» که از معروفترین سایت‌های جمع آوری نقدهای سینمایی است، فیلم ها را بر اساس امتیاز دریافتی از منتقدان رتبه بندی می کند و تاکنون فهرست محدودی از فیلم های تاریخ سینما موفق به کسب نمره کامل ۱۰۰ درصد از این سایت سینمایی شده اند.

چهارشنبه سوری

فیلم «همشهری کین» از جمله آثاری بود که علی رغم داشتن نقدهای بسیاری همچنان امتیاز کامل ۱۰۰ درصد را به خود اختصاص داده بود، اخیرا اضافه شدن یک نقد منفی که ۸۰ سال پیش منتشر شده بود، موجب شد تا نمره کامل خود را از دست بدهد و هم اکنون دارای نمره ۹۹ درصد از سوی منتقدان است و رتبه اول را به فیلم «پدینگتون ۲» داد.

فیلم «چهارشنبه سوری» به کارگردانی اصغر فرهادی در سال ۱۳۸۴ ساخته شده و هدیه تهرانی، ترانه علیدوستی، حمید فرخ نژاد، پانته آ بهرام، هومن سیدی و سحر دولتشاهی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.