کد خبر : 3821 / /
/

عکس لاکچری سارا مقربی و همسرش را می توانید درسایت خبر روز مشاهده فرمائید

این بازیگر دهه هفتادی که مدتی است به سینما و تلویزیون معرفی شده است، از چهره جذاب و استعداد خوبی در بازیگری برخوردار است و این دو عامل می تواند این بازیگر را در آینده به یکی از بازیگران مطرح کشور تبدیل کند.

در ادامه همراه ما باشید تا با بیوگرافی سارا مقربی بازیگر بیشتر آشنا شویم و جذاب ترین عکس های سارا مقربی را با هم مرور کنیم.

سارا مقربی و همسرش

سارا مقربی

سارا مقربی بازیگر جوان و تازه وارد تلویزیون است که برای اولین بار با سریال بوتیمار وارد تلویزیون می شود. طبق اطلاعات  وی از نوجوانی به بازیگری علاقه مند بوده و به نظر می رسد که مدتی در زمینه بازیگری تئاتر نیز فعالیت داشته است.

استعداد خوبی در بازیگری دارد و چذابیت چهره و تکنیک های کلام و زبان بدن اش به او کمک می کند تا به خوبی از پس نقش هایش بر بیاید.

ورود به تلویزیون:

بوتیمار تنها اثر تلویزیونی سارا مقربی می باشد.

سارا مقربی

وی در سال ۱۴۰۰ با بازی در سریالی به نام بوتیمار که روایتگر ماجرایی طنز و اجتماعی می باشد، وارد تلویزیون می شود و اولین تجربه بازی در یک اثر تلویزیونی را به دست می آورد و در آن به شهرتی نسبی دست می یابد.

سریال بوتیمار که قرار بود ابتدا در نوروز ۱۴۰۰ پخش شود، اما بنا به تصمیم مدیران شبکه، پخش آن صورت نگرفت و به زمان دیگری موکول شد که در نهایت قرار است از ۲۵ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ هر شب ساعت۲۰:۴۵ دقیقه روی آنتن برود.

در خلاصه داستان بوتیمار آمده که: بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می برد اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می رسد نگران می شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد ، پس آب نمی ورد و تشنه می ماند ، بوتیمار همیشه نگران فرداست …

علی صبوری ، حمید لولایی ، مرجانه گلچین ، هدایت هاشمی ، اشکان اشتیاق، ندا کوهی ، علیرضا درویش ، سلمان خطی ، ملیحه بقایی ، حسین توهمی ، سامی غریبی ، ساناز سماواتی و دانیال جعفری بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.

ماجرای ازدواچ سارا مقربی:

سارا مقربی تا کنون ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد می باشد و یا حداقل خبری از ازدواج شان رسانه ای نشده است که به محض اینکه در این خصوص اطلاعاتی به دست بیاید، آنرا با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

وی تا کنون در هیچ فیلم سینمایی بازی نکرده است و بوتیمار تنها فعالیت حرفه ای سارا مقربی به شمار می رود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.