کد خبر : 3828 / /
/

روشنک گرامی (متولد ۱ مهر ۱۳۶۲) بازیگر اهل ایران است وی در فیلم‌های قاعده تصاف و هلن به ایفای نقش پرداخته‌است.

روشنک گرامی متولد 31 شهریور 1362 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد و لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره می باشد، بجز بازیگری در نوازندگی نیز بسیار تبحر دارد.

عاشق سرعت هستم و اغلب ماشینم را با سرعت بالا می رانم الان که پیر شدم عین پیرزن ها محتاط رانندگی می کنم (می خندد) اما مادرم هنوز هم در ماشینم نمی نشیند و از رانندگی من می ترسد.

طراحی لباس

هر وقت که آزاد باشم طراحی می کنم و لباس های دست دوز درست می کنم که بیشتر آنها به درد پوشیدن در زندگی عای نمی خورد و در واقع آرت فشن محسوب می شوند.

تصویر

نوازندگی روشنک گرامی

روشنک گرامی

موسیقی خیلی حالم را خوب می کند، من تار، ساکسیفون، عود، پیانو می نوازم و نواختن و گوش دادن موسیقی سرحالم می کند.

ناراحتی از وضعیت مردم

از دیدن فقر و ناراحتی مردم ناراحت می شوم و گریه می کنم، این همان ویژگی ذاتی ام است که سالهاست با من بوده و ابایی از بیان آن ندارم.

بهم خیلی میگن خوابت میاد ؟

من بی حال نیستم ولی آدما خیلی بهم میگن خوابت میاد ؟، شاید بخاطر فرم چشام باشه، ولی واقعا من خیلی انرژی دارم ولی نمود بیرونی نداره انگار … بلد نیستم به خودم برسم هر چی که دم دستم باشه می پوشم، بلد نیستم زیاد به خودم برسم، هر کسی با من مشکل دارد اصلا نگاهم نکند، هر چند فکر نکنم کسی هم نگاهم بکند.

تصویر

از ماجرای تصادف سختتان بگویید

ماجرای تصادف وحشتناک من که در سال 93 هنگام خروج از پارکینگ منزل در محله اکباتان تهران تصادف شدیدی رخ داد که باعث شد چندین هفته را در بیمارستان سپری کنم متأسفانه هنگام خروج از پارکینگ منزلمان در اکباتان با خودرویی تصادف کردم و بر اثر شدت جراحت وارده همان لحظه به بیمارستان منتقل شدم و در همان روز نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتم.

شروع فعالیت + حرفه ای

فعالیت حرفه اش با تئاتر های دانشجویی از دانشگاه شروع شد. اولین بار در سال 1389 وقتی 27 ساله بود با سریال فاصله ها وارد قاب تلویزیون شد و دو سال بعد در سال 91 با فیلم قاعده تصادف بازی در سینما را تجربه کرد.قاعده تصادف در جشنواره فجر دو سیمرغ گرفت.

شهرت

در سال 96 با سریال گمشدگان به کارگردانی رضا میرکریمی در نقش ترنج بسیار دیده شد و به شهرت رسید، اما می گوید قول دادم دیگر سریال بازی نکنم اما لطف مردم باعث می شود زیر قولم بزنم.

تصویر

علت بازگشت شما بعد از چند سال دوری

روشنک گرامی

روشنک گرامی

مهمترین عامل، حضور آقای کریمی در مقام کارگردان بود و خیلی خوشحالم با ایشان مشارکت کردم. عامل دیگر، اصرار های برادرم بود که همۀ وقت دلش میخواست من در یک سریال تلویزیونی هم ایفای نقش کنم و به این علت بازی در آلبوم را پذیرفتم.

عامل اصلی شما برای انتخاب نقش چیست ؟

معمولاً به سراغ نقش هایی میروم که مطابق سلیقه ام باشند و حالم را مفید کنند. این ها عوامل اصلی می باشند و خیلی در بند بازی کردن در پروژه های گوناگون، به صرف این که قرار باشد دیده شوند و معروفم کنند، نیستم.

از معروف شدن می ترسم

از اینکه می بینم ناگهان آدم های زیادی به صفحه مجای ام هجوم می آورد و برایم نظر می گذارند، برایم جای سوال دارد من ترجیح می دهم آدم های محدود کاری ام را بشناسم.

تصویر

زندگی خصوصی ویشکا آسایش و همسرش + عکس های جذاب و دیدنیزندگی خصوصی ویشکا آسایش و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

سینما

هلن (۱۳۹۴)

خانه دیگری (۱۳۹۴)

آخرین بار کی سحر را دیدی؟ (۱۳۹۴)[۳]

ملبورن (۱۳۹۲)

قاعده تصادف (۱۳۹۱)

تلویزیون

گمشدگان (۱۳۹۶)

جنایت و مکافات (فیلم تلویزیونی) (۱۳۹۰)

فاصله ها (۱۳۸۹)

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.