کد خبر : 3846 / /
/

مهتاب کرامتی بالاخره راز طلاقش را افشا کرد

 

مهتاب کرامتی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 25 مهر 1349 است. مهتاب کرامتی در تهران بدنیا آمد و اهل تهران است. مهتاب کرامتی کرامتی دارای مدرک کارشناسی میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد تهران می باشد. مهتاب کرامتی فعالیت هنری خود را از سال 1377 با بازی در مجموعه مردان آنجلس آغاز نمود. مهتاب کرامتی بعنوان سفیر حسن نیت یونیسف فعالیت می‌کند.

مهتاب کرامتی در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجرجایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن مکمل را برای بازی در فیلم بیست به‌دست‌آورد.

عکس جالب مهتاب کرامتی و بازیگر هالیوود

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی بازیگر سرشناس کشورمان به عنوان مهمان ویژه به مراسم شوی لباس جورجیو آرمانی طراح مشهور ایتالیایی در پاریس دعوت شد.

این مراسم تنها دو بار در سال با حضور هنرمندان، ورزشکاران و چهره های شاخص مد که در کنار برند آرمانی هستند برگزار می شود و مهتاب کرامتی به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف در ایران به دعوت جناب آقای آرمانی افتخار حضور در این مراسم ویژه را داشت.

مهتاب کرامتی

ازدواج و همسر و علت طلاق

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامنی به گفته خودش یک بار در سن کم ازدواج کرده است که منجر به جدایی و طلاق شده است و حاصل آن هم یک فرزند دختر است که هم اکنون با خود مهتاب کرامتی زندگی می کند. . همسر سابق او بابک ریاحی پور که از نوازندگان موسیقی می باشد بود. وی در این خصوص گفته است :

مهتاب کرامتی

من سال‌ها پیش ازدواج کردم. زندگی خیلی خوبی هم داشتم. در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت موفقیت‌آمیز نبود. اما هنوز از حال هم باخبر هستیم. اما خب این بزرگ شدن ما در 2 روند متفاوت شکل گرفت و در نهایت مسیر ما از هم جدا شد.

مهتاب کرامتی و همسر سابقش

مهتاب کرامتی

بابک ریاحی پور همسر سابق مهتاب کرامتی یکی از معروف‌ترین نوازنده‌های ایرانی با ساز تخصصی گیتار باس است و در زمینه موسیقی راک فعالیت می‌کند. او در آلمان موسیقی را آموخته، آن را در ایران ادامه داده و با خواننده‌هایی مثل محمد نوری و گروه‌هایی مثل اوهام و آویژه که نوعی موسیقی تلفیقی را دنبال می‌کرد‌ه‌اند، همکاری داشته است.

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی و دخترش که با او نیز در فیلم عصر یخبندان هم همبازی بود.

وی نسبتی با مهسا کرامتی که او هم از بازیگران سینما است ندارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.