کد خبر : 3848 / /
/

در این خبر عکس جدید امیرحسین صدیق و همسرش را ملاحظه می کنید.

عکس جدید امیرحسین صدیق و همسرش را مشاهده می کنید.

امیرحسین صدیق

بیوگرافی امیرحسین صدیق بازیگر و همسرش باران خوش اندام با عکس های جدید دونفره و داستان زندگی شخصی اش را می خوانید.

بیوگرافی امیرحسین صدیق

امیرحسین صدیق متولد 8 آبان 1351 در تهران ، بازیگر و مجسمه ساز است.

تحصیلکرده مقطع دبپلم از مدرسه فیلم و هنر صدا و سیما می باشد که فعالیت هنری اش را با تئاتر شروع کرد و در نقش پدر خانومی در زی زی گولو به شهرت رسید.

از فوت پدر تا کانون

1 مهر 1358 وقتی 7 ساله بود پدرش را در سانحه رانندگی از دست داد تا اینکه چند وقت بعد به عضویت کلاس تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درآمد.

حرفه ای با تئاتر

فعالیت حرفه ای خود را بعد از گرفتن دیپلم از سال 1370 وقتی 19 ساله بود با تئاتری بنام پیروزی در شیکاگو به کارگردانی مرحوم داوود رشیدی آغاز کرد.

در جلوی دوربین تا شهرت

سال 1371 در 20 سالگی با فیلم قافله اولین بار جلوی دوربین رفت و تا یکسال بعد چند تجربه موفق در سینما و تئاتر بدست آورد.

او در سال 1373 با سریال سریال قصه های تا به تا (زی زی گول) به کارگردانی مرضیه برومند در نقش آقای پدر به شهرت عجیبی رسید.

مهاجرت به روستا

در 40 سالگی تصمیم گرفت برای ادامه زندگی به روستا برود و برای همین به همراه مادرش ساکن روستای کمرد در 25 کیلومتری شهر تهران در مسیر جاده آبعلی شد.

امیرحسین صدیق با مادر

علت مهاجرت

تهران از نظر شلوغی ، ترافیک و آلودگی دیگر غیرقابل تحمل شده بود برای همین حدودا در سال 87 یک باغ قدیمی در کمرد خریدم و شروع به ساخت خانه ام کردم.

ازدواج در 46 سالگی

امیر حسین صدیق بالاخره بعد از سالهای زندگی با مادرش در نهایت بهمن 1397 در 46 سالگی با باران خوش اندام شاعر و تصنیف سرا ازدواج کرد.

عاشق سفر

من عاشق سفر هستم و هر زمانی شرایط مهیا باشد ترجیح می دهم سفر باشم همیشه دوست دارم اول مناطق مختلف ایران را بگردم و بعد سفرهای خارجی در برنامه ام باشد.

ورزش

بصورت دوره های ورزش های مختلفی را تجربه کردم اما بطور مستمر ادامه ندادم.

با این حال سلامتی امروزم را مدیون همان ورزش های دوره هستم ولی خیلی اهل فوتبال نیستم و تابحال بازی نکردم و پیگیر آن هم نیستم.

مجسمه سازی

یکی از دلایلی که از تهران به روستا آمدم این بود که مجسمه سازی را تجربه کنم.

هر هفته یکی دو روز در کارگاه خانه ام با حمید جبلی و شاهرخ فروتنیان دور هم جمع می شویم و با هم کار میکنیم و تجربیات جدیدی بدست می آوریم.

عکس های امیرحسین صدیق 

امیرحسین صدیق

امیرحسین صدیق

کار با کارگردان های جوان

داریوش مهرجویی را تا سال 1378 تا هامون و آقای مسعود کیمیایی را تا دهه هفتاد به شدت دوست داشتم که بعدا این دوست داشتن کم شد.

کیانوش عیاری را هم تا قبل اینکه در سریال هزار چشم بازی کنم دوست داشتم که البته بعد از همکاری پشیمان شدم ، در کل بیشتر دوست دارم که با فیلمسازان جوان کار کنم.

به کلاس سینما اعتقاد ندارم

من به کلاس بازیگری و دانشگاه سینما رفتن اعتقاد زیادی ندارم به نظر من بخش اعظم بازیگری به جوشش هنری و استعداد ذاتی مربوط است.

استعدادی که اگر وجود داشته باشد باید در راستای دانشگاه و کلاس و کار عملی و تئاتر هدفمند شود و در مسیر درست قرار گیرد.

عکس همسر امیرحسین صدیق باران خوش اندام کیست.

جنگ در جلو اعراب

من کلا به جنگ علاقه زیادی دارم ولی اگر روزی قرار باشد برای کشورم دفاع کنم حضورم به عوامل محتلفی بستگی دارد اگر در مقابل اعراب باشد حتما شرکت می کنم.

علاقه به نقش منفی

من عاشق نقش منفی هستم اما نمی دانم چرا کم به من پیشنهاد می شود.

به این دلیل نقش منفی را دوست دارم که معمولا در فیلم ها و سریال های ما نقش های مثبت خیلی یک وجهی و کلیشه ای در می آیند

نقش های منفی اینطور نیست و کسی نیست که سانسورشان کند و از آنها ایراد بگیرد.

آرامش در وجود خود

فرمول رسیدن به آرامش من متعلق به خودم است و شاید برای شما سودبخش نباشد به قول رضا مارمولک در فیلم مارمولک ساخته کمال تبریزی به تعداد آدم ها را رسیدن به خدا هست.

بیشتر ما همیشه از دیگران و محیط انتظار داریم در حالی که آرامش را باید در وجود خودمان پیدا کنیم.

اگر بازیگر نبودم

در نجاری ، نقاشی و مجسمه سازی استعداد داشتم و علاقه هم دارم و اگر بجای بازیگری در این حوزه ها ادامه می دادم شاید موفق تر از الان بودم

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.