کد خبر : 3857 / /
/

تصویر زیر از مونا کرمی و جوانه دلشاد را مشاهده می کنید.

تصویر زیر از مونا کرمی و جوانه دلشاد در فضای مجازی دست به دست می شود.

مونا کرمی و جوانه دلشاد

مونا کرمی، زاده 18 آذر سال 1396 در گلستان، بازیگر می باشد. مونا کرمی بازیگری را از سن 9 سالگی با تئاتر آغاز نمود و در سریال حوالی پاییز در نقش شیوا معروف شد.

مونا کرمی متولد 18 آذرماه سال 1369 می باشد. او اصالتا شمالی است و اهل گلستان می باشد. خانواده  مونا کرمی چهار نفره است و او یک برادر  به اسم مجید دارد.

مونا کرمی علاقه زیادی به تماشای فوتبال دارد اما ورزش مورد علاقه‌اش تنیس است. مونا بسیار کتاب خوان است و به ادبیات کلاسیک جهان علاقه‌منداست.

غذای مورد علاقه مونا کرمی ماکارونی است وی آشپزی‌ خودش خوب است. او در کارهایش همیشه مورد حمایت پدرش بوده و خودش در مصاحبه‌ای گفته‌ است اگر پشتوانه حمایت پدر را نداشت ممکن بود نتواند به آرزوهایش برسد.

فعالیت هنری مونا کرمی

مونا کرمی بازیگری را از سن 9 سالگی با تئاتر آغاز نمود. و اولین بار با سریال بیمار استاندارد ساخته سعید آقاخانی در سال 95 در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد.

مونا کرمی در سریال بیمار استاندارد در نقش سحر با بازیگرانی چون امیر غفارمنش ، بابک حمیدیان ، جواد عزتی ، علیرضا خمسه ، حسین محب اهری ، شیلا خداداد و ... همبازی بود.

مونا کرمی در فاصله بین بازی در سریال بیمار استاندارد تا سریال حوالی پاییز در چند نمایش روی صحنه رفت.

سریال حوالی پاییز ساخته حسین نمازی دومین سریال مونا کرمی در تلویزیون است که او در این سریال با رویا تیموریان ، لیلا اوتادی ، حسین مهری ، آن ماری سلامه و ... همبازی است.

بیوگرافی جوانه دلشاد

جوانه دلشاد متولد 20 شهریور 1369 در رشت، بازیگر است.

فارغ التحصیل شیمی کاربری است و در حال حاضر دانشجوی رشته کارگردانی در مقطع کارشناسی می باشد، یک برادرش فوت شده و با مهران مدیری وارد قاب تلویزیون شد.

جوانه دلشاد و پدرش

جوانه دلشاد

شروع فعالیت

فعالیت خود را در سن 20 سالگی با تئاتر در رشت آغاز کرد.

همزمان با تحصیل در رشته شیمی، کلاس های بازیگری فن بیان و بدن را گذراند، حضور جدی در سه تئاتر بنام های سه خواهر چخوف، قتل با طعم ماکارونی و رازهای پنهانی را نیز در رشت دارد.

تست قلب یخی

برای دیدن مهران مدیری و تست در سریال قلب یخی به تهران آمد.

برا این سریال تست داد اما مدتی بعد توسط دستیار مهران مدیری برای بازی در ویلای من به تهران خواسته شد تا اولین تجربه بازی در جلوی دوربین را با این سریال در سال 1392 بدست آورد.

دومین تجربه او نیز با شوخی کردم و سپس درحاشیه مهران مدیری بود.

موافق پدر برای مهاجرت به تهران

در همان سال 92 به تنهایی از رشت به تهران مهاجرت کرد.

با وجود اینکه او قبلا نیز تمایل به حضور در تهران و بازی را داشت با مخالفت پدرش مواجه بود، اما اینبار اعتماد پدر به مهران مدیری باعث شد اجازه حضور در این شهر بزرگ را از خانواده بگیرد.

ورود به عرصه سینما

حضور در سینما را با فیلم فرزاد مؤتمن آغاز کرد سپس فیلم سینمایی آپاندیس به کارگردانی حسین نمازی را کار کرد و بعد از چند کار کوتاه در فیلم بهمن به کارگردانی مرتضی فرشباف در کنار فاطمه معتمدآریا را تجربه کرد.

الگو های بازیگری و دوست نزدیک

جوانه دلشاد کار بازیگران زیادی را دوست دارد اما در تئاتر الگوی خود را پانته آ پناهی معرفی میکند و سینما فاطمه معتمد آریا و ژاله صامتی را دوست دارد، خانوم دلشاد با لیلا ایرانی رفاقت نزدیکی دارد.

نقش دختر معتاد

من دوست دارم همه نقش ها را تجربه کنم، به نظرم دوست دارم نقش دختری که اعتیاد داره را بازی کنم، چون هیچی ازش نمیدونم دوست دارم بدونم چیکار کنم، باید چجوری باز کنم، دنبالش برم و فکر کنم.

جوانه دلشاد

ازدواج

جوانه دلشاد هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

سینما یا تلویزیون

توی یه دوره ای واقعا دوست دارم تئاتر کار کنم یه دوره ای دوست دارم سینما، واقعا به حس و حالم بستگی داره وقتی میرم یه تئاتر خوب میبینم واقعا دوست دارم تئاتر کار کنم.

هردوتا، سینما و تئاتر را دوست دارم تو زندگیم باشند.

خیلی زیاد مطالع می کنم، اخیرا دارم کتاب های آقای چارلز بوکوفسکی رو میخونم بنام کتاب عامه پسند، تو ورزشم بدمینتون بازی میکنم، فوتبالی آنچنانی نیستم ولی بازی های پرسپولیس رو نگاه میکنم.

تجربه کار با مهران مدیری

خیلی آسون تر از کار کردن با کارگردان های دیگه بوده، حالا من تجربه با کارگردانای که داشتم تا الان کار با مهران مدیری خیلی راحت تر و اسون بود خیلی مهروبن ولی در عین حال جدی هستند، خیلی تو کارشون احساس راحتی میکنید و یکی از خوبیاشون اینه که ایشون بازیگرند، خودشونو جای بازیگرا قرار میدن و بهترین امکاناتو براشون فراهم میکنند و اینکه کاملا امنیت و امکانات رو فراهم میکنند.

فیلمشناسی

● سریال ویلای من

● سریال شوخی کردم

● سریال درحاشبه

● فیلم سینمایی آپاندیس

● فیلم کوتاه عروس

● فیلم سینمایی بهمن

●  و …

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.