کد خبر : 4668 / /
/

بهاره رهنما بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 10 آذر ماه 1352 در شهر اراک می باشد و 44 سال سن دارد.

بهاره رهنما لیسانس ادبیات فارسی، لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی است.بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر زن ایرانی است. بهاره رهنما کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. همسر بهاره رهنما پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما است.بهاره رهنما دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارد.

استایل جدید بهاره رهنما

بهاره رهنما

وی در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی دوره های بازیگری و فیلمنامه نویسی را گذراند و در سال 1370 با بازی در فیلم «افعی» به سینما راه یافت. او در همان سال با پیمان قاسم خانی آشنا شد و در سال 1375 با او ازدواج کرد. رهنما علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون به داستان نویسی نیز مشغول است.

بهاره رهنما و ازدواج مجدد

ازدواج مجدد : بهاره رهنما با انتشار عکسی در کانال شخصی اش در شهریور ماه 96 خبر ازدواج مجدد خود را داد . وی نوشت : یا علی گفتیم و عشق اغاز شد…

دعاهای خیرتون رو محتاجم،ممنونم از حمایت و محبت تک تکتون

همسر دوم بهاره رهنما کیست

بهاره رهنما

امیر خسرو عباسی مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی می باشد.

بهاره رهنما

 

برای انتشار عکس هام مهمترین دلیلم جرات و جسارت دادن به تمام زن های غمگین اطرافم بود ، اونهایی که فکر میکنن زندگی با یکبار جدایی تموم شده و هیچ قصه تازه ای در راه نیست،حتی دوست داشتم دخترم بدونه یک زن همیشه باید با امید و عشق روزهاش رو دوباره بسازه و اینکه باید واقعی زندگی کرد نه زندگی ماکت وار و دروغی که واقعیت و شوق توش نیست، پس برای شکستن این تابو که لباس سفید نمیتونه دوباره در تن یک زن دیده بشه ،من بار دیگر لباس سفید پوشیدم !.

در مورد ربان ابی کمرم هم که خیلی سوال کردید باید بگم این یک اعتقاد شخصی بود که رنگ عشق توی تم کفش و لباسو مراسمم باشه چون به نظر من رنگ عشقه و رنگ اشنایی من و همسرم و رنگ محصولات ” هاینس” هم ابیه ، انتخاب تاج عشق هم برای این بود که مهمترین ایتم من برای شروع مجدد یک زندگی عشق بود، چنانچه خداوند عالم پایه های جهان رو روی عشق استوار کرده…

به هر حال ازدواج سنت پیغمبره و راه بسیار درستی برای ادامه روزهای پر از غم و شادی این عمر….

توضیح دیگه ای هم ندارم جز این حدیث امام صادق(ع) که: بخدا قسم نمیرید مگر قبل از مرگتان انچه را که در مورد دیگران قضاوت میکنید ،خود تجربه اش کنید.

بهاره رهنما و تجربه بازیگری

بهاره رهنما

بهاره رهنما برای اولین بار با یک فیلم اکشن – افعی – به سینما‌ آمد. سپس با همسرش (پیمان قاسم خانی) در فیلم عاشقانه بازی کرد.

بهاره رهنما در سال ۱۳۸۰ بازی در یک فیلم کمدی – نان و عشق و موتور هزار – را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

اما شاید بازی در فیلم گاوخونی ساخته بهروز افخمی یکی از بهترین فرصتها برای نمایش توانایی هایش باشد.

بهاره رهنما یکی از بازیگران زن ایرانی است که در ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شده.

بهاره رهنما 

بهاره لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.

عکس همسر سابق بهاره رهنما و دخترش

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی بود و دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی بانو را دارد.

بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می‌‌باشد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است. رهنما در عرصه نویسندگی نیز فعالیت دارد و همچنین وی از معدود هنرمندانی است که وبلاگ می‌‌نویسد.

پرسش و پاسخ

  • شوهر دوم بهاره رهنما کیست؟
    امیر خسرو عباسی
  • نام دختر بهاره رهنما پیست؟
    پریا قاسم خانی
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.