کد خبر : 4671 / /
/

سلفی جنجالی لیلا بلوکات را می توانید در سایت خبر روز مشاهده فرمائید

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون است. لیلا بلوکات تحصیلکرده رشته کارشناسی فرش و متولد 1360  است. لیلا بلوکات به ورزش علاقه دارد. لیلا بلوکات سوارکاری و اسکی انجام می دهد. لیلا بلوکات برای مدتی دور از دوربین ها بود، او بعدها اعلام کرد در این مدت کار خیریه انجام می داده است.

سلفی خاص لیلا بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات کیست؟

لیلا بلوکات (زاده ۴ آذر ۱۳٦۳ تهران) ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. از کارهای لیلا بلوکات می‌توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد. لیلا بلوکات مؤسس خیریه مهر لیلا می‌باشد

او در اواخر خرداد ۱۳۹۹ در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده و کاربران را به جدی گرفتن ویروس کرونا تاکید کرد

لیلا بلوکات از سال ۱۳۸۴ وارد عرصه بازیگری شده است. از کار‌های لیلا بلوکات می‌توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد.

نام اصلی: لیلا بلوکات

زمینه فعالیت: بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر

تولد: ۴ آذر ۱۳۶۳ تهران

محل زندگی: تهران

ملیت: ایران

پیشه: بازیگری

سال‌های فعالیت لیلا بلوکات از ۱۳۷۷ تاکنون

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد ۴ آذر ۱۳۶۳ یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است، او دو خواهر و یک برادر دارد.

لیلا بلوکات از سال ۱۳۷۷ با تئاتر‌های کودک در فرهنگسرا کار خود را شروع کرد. لیلا بلوکات از سال ۱۳۷۸ با بازی در مجموعه «روز‌های زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم رسماً وارد حرفه‌ی بازیگری شد. لیلا بلوکات پس از حضور موفق در مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر آخناتون بیش‌تر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.