کد خبر : 4894 / /
/

شهروز ابراهیمی متولد 14 اردیبهشت ماه سال 1356 در تهران می باشد.

وی و دانشجوی انصرافی رشته تئاتر می باشد.شهروز ابراهیمی از دوران نوجوانی هنگامی که در مقطع راهنمایی تحصیل می کرده به بازیگری علاقه مند شده و در سال 78 با بازی در فیلم «آخر بازی» ساخته «همایون اسعدیان» فعالیت خود در حرفه ی بازیگری را شروع نمود.

شهروز ابراهیمی در دوران کودکی

شهروز ابراهیمی

شهروز ابراهیمی که حرفه اصلی اش بازیگری است، یک دوره آموزش بازیگری را در هنرستان صدا و سیما گذراند. وی هم چنین اجرا هم می کند و در شبکه جام جم برای ایرانی های مقیم خارج از کشور برنامه اجرا نموده است.

وی تا کنون در سریالهای اولین شب آرامش, کارآگاهان, مرگ تدریجی یک رویا, سال های مشروطه, عملیات ۱۲۵, روزهای زیبا، لطفا دور نزنیم ، بی گناهان ، خانه بی پرنده ، کلاه پهلوی,دولت مخفی,جاده چالوس و سریال ماه و پلنگ در نقش شاهرخ و فیلم های سینمایی اطراف آرامش, تیک،شبهای تهران و آخر بازی به ایفای نقش پرداخته است.

شهروز ابراهیمی,بیوگرافی شهروز ابراهیمی,شهروز ابراهیمی و همسرش

گفتگوی مجله ایده آل با شهروز ابراهیمی و مادرش

میزبان شهروز ابراهیمی و مادر دوست داشتنی‌اش خانم اعظم عاشوری شدیم و با آنها درباره رمزورازهای رابطه موفقشان، خاطرات مشترک گپی دوستانه داشتیم. شهروز ابراهیمی که با بازی در سریال اولین شب آرامش خوش درخشید راه و رسم ارتباط موفق با خانواده را برایتان بازگو می‌کند.

شهروز ابراهیمی,بیوگرافی شهروز ابراهیمی,شهروز ابراهیمی و همسرش

مدرن هستیم ولی سنت‌ها را دوست داریم

عاشوری: رابطه‌ام با شهروز و کلا فرزندانم بسیار خوب است. اما شاید بتوانم بگویم این رابطه با شهروز بهتر از دیگر فرزندانم است. شهروز درک بالایی از شرایط خانواده دارد و بسیار مهربان و آرام است. البته به‌هرحال ما به‌خاطر اختلاف نسلی که داریم گاهی دچار اختلاف سلیقه هم می‌شویم. در این موارد شاید پسرم به زبان بگوید با من موافق نیست اما در نهایت همیشه آن چه را که مورد قبول من خواست من است می‌پذیرد.

شهروز ابراهیمی: بله دائم با هم کلنجار می‌رویم. (می خندد) البته من از اینکه در مورد تمامی مسائل با مادرم صحبت می‌کنم خوشحالم. با اینکه مدتی است مستقل زندگی می‌کنم اما هر لحظه ارتباط بین‌مان وجود دارد و اصلا کمرنگ نشده است. اگر روزی با مادرم تماس نگیرم نگران می‌شوند و خودشان تماس می‌گیرند.  ما شاهد هستیم این روزها خیلی از خانواده‌ها از هم بی‌خبر و بی‌اطلاع هستند اما در خانواده ما ارتباط عاطفی و عمیقی وجود دارد.

شهروز ابراهیمی,بیوگرافی شهروز ابراهیمی,شهروز ابراهیمی و همسرش

همه حرف‌هایم را به مادرم می‌گویم

شهروز ابراهیمی: فکر می‌کنم این ارتباط گرم و صمیمی بین ما و به خصوص من و مادرم به‌خاطر علاقه و احترام دو طرفه است. من فکر می‌کنم هر کسی در خانواده با یک نفر ارتباط صمیمانه‌تری دارد. من با پدر عزیزم که فردی بسیار مهربان و روشنفکر هستند هم صمیمی هستم اما حرف‌های خصوصی و شخصی‌ام را که شاید هرکسی نتواند با پدر و مادرش مطرح کند به مادرم می‌گویم. خدا را شکر در جمع ما عشق و علاقه بین افراد خانواده وجود دارد و منشا این عشق نیز مادرم هستند. مادرم از خیلی از سفرها و تفریحات و خواسته‌هایش به‌خاطر ما صرف نظر می‌کند. البته ما دوست نداریم این‌طور باشد ولی خودشان ترجیح می‌دهند مدام در کنار خانواده باشند. خدا را شکر پدر و مادرم مشکلی با هم ندارند اما تنها مشکل‌شان همین سفر است. پدرم به‌شدت اهل سفر هستند و دوست دارند با مادرم سفر بروند ولی مادر بدون ما بچه‌ها جایی نمی‌روند.

عاشوری: فرزندانم تمام زندگی‌ من هستند. همه خوشی‌ام با آنهاست و بدون آنها احساس شادی نمی‌کنم. اگر بهترین جای دنیا بروم ولی بچه‌ها کنارم نباشند برایم بی‌ارزش است. گاهی با همسر یا دختر و دامادم به سفر می‌روم ولی بهترین سفرم سال گذشته بود که به شمال کشور رفتیم، چراکه همه فرزندانم در کنارم بودند. اتفاقا بچه‌ها متوجه حال خوبم شدند و دامادم همیشه می‌گوید: «در هیچ سفری مادر تا این حد خوشحال و راحت نبود.»

مادرم پسری است

شهروز ابراهیمی: گاهی با مادرم در شهرک محل سکونت‌مان اکباتان قدم می‌زنیم. همین‌طور تمام خریدهایم با مادرم است و حتی برای خرید لباس هم من همیشه از مادرم درخواست می‌کنم کنارم باشند. وسایل خانه‌ام را نیز تحت نظارت مادرم می‌خرم. البته ایشان به من جهیزیه کامل داده‌اند. (می‌خندد)

مادرم دوست دارند در سفرها کنارشان باشیم و من هم سعی می‌کنم گاهی این اتفاق بیفتد. ضمن اینکه من همیشه به ایشان اصرار می‌کنم با من به تئاتر یا سینما بیایند اما چون برادران دوقلویم در خانه هستند مادرم به‌خاطر آنها کمتر به قصد تفریح از خانه خارج می‌شوند. مادرم ما پسرها را خیلی دوست دارد و بیشتر پسری است تا دختری. (می‌خندد)

شهروز ابراهیمی,بیوگرافی شهروز ابراهیمی,شهروز ابراهیمی و همسرش

خداوند را به‌خاطر خانواده‌ام شکر می‌کنم

شهروز ابراهیمی: بزرگ‌ترین داشته زندگی‌ام پدر و مادر و خانواده‌ام هستند و هر روز خداوند را برای داشتن‌شان شکر می‌کنم. حتی آرزو می‌کنم خدا از عمر من کاسته و به عمر مادرم بیفزاید. مگر یک انسان جز آرامش در کنار خانواده چه چیزی می‌خواهد؟ من حتی بارها شرایط زندگی در خارج از کشور برایم پیش آمده اما به‌خاطر خانواده‌ام از رفتن صرف‌نظر کرده‌ام.

عاشوری: بزرگترین آرزوی هر مادری سعادت فرزندانش است. قطعا اگر شهروز به خارج از کشور برود دلتنگ می‌شوم اما به‌خاطر خوشبختی‌اش می‌توانم تحمل کنم اما فرزندانم نیز به همان اندازه که من دوستشان دارم به من وابسته‌اند.

شهروز ابراهیمی,بیوگرافی شهروز ابراهیمی,شهروز ابراهیمی و همسرش

شهروز ابراهیمی و همسرش, ازدواج شهروز ابراهیمی

دوست دارم شهروز ازدواج کند

عاشوری: هرچند وابستگی ما بسیار زیاد است اما من چندان موافق دخالت در زندگی فرزندانم نیستم. بسیار دوست دارم شهروز تشکیل خانواده بدهد اما از آن مادرهایی نیستم که اگر پسرم ازدواج کند مرتب به خانه‌شان بروم یا زنگ بزنم. البته قطعا نگرانی‌های مادرانه خواهم داشت اما این مورد را با دخالت مرتبط نمی‌دانم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.