کد خبر : 5224 / /
/

استایل استقلالی نوید محمدزاده در ورزشگاه را می توانید در سایت خبر روز مشاهده فرمائید

نوید محمدزاده در سی و دومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر با کسب آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد. نوید محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یکروز در سی و چهارمین جشنوارهٔ فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.  نوید محمدزاده در شانزدهمین جشن دنیای تصویر نیز موفق به دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد گردید. نوید محمدزاده برای بازی در فیلم ناهید جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ بین‌المللی براتیسلاوا ۲۰۱۵ را دریافت کرده‌است. نوید محمدزاده یکی از پرافتخارترین بازیگران جشنواره فجر محسوب می‌شود.

استایل نوید محمدزاده 

نوید محمدزاده

نام : نوید 

نام خانوادگی : محمدزاده

تاریخ تولد:17 فروردین 1365

سالهای فعالیت:از 1382 تاکنون

حرکت جنجالی نوید محمدزاده و صابر ابر 

نوید محمدزاده

وضعیت تاهل:مجرد

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد. 

نوید محمدزاده

این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است.

نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

این بازیگر جوان دارای مدرک فوق دیپلم عمران است و بازیگری را در کلاسهای بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده از فوتبالیست شدن تا بازیگری 

نوید محمدزاده علاقه زیادی به فوتبال داشت و در دوران نوجوانی قرار بود که فوتبالیست شود و برای تیم نوجوانان سایپا بازی کند که با دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش به کلی تغییر کرد.

اثرگذاری این فیلم روی نوید محمدزاده به اندازه ای بود که او را عاشق سینما کرد و از او چهره موفقی در دنیای هنر ساخت.

بازیگری نوید محمدزاده

نوید محمدزاده از چهره های جوان دنیای هنر است که بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دیده است.

نوید محمدزاده

این بازیگر کشورمان تا سال 86 فعالیت حرفه ای نداشته اما در این سال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرده است و در همان سال ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرده و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.

نوید محمدزاده سال 87 با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.

ماجرای ازدواج نوید محمدزاده با فرشته حسینی

نوید محمدزاده بازیگر مطرح سینما که در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی با فرشته حسینی بازیگر افغان کشورمان، نقش خواهر و برادر را بازی می کردند در ماهها اخیر با توجه به تصاویری که به اشتراک گذاشتند گمانه زنی هایی را در خصوص ازدواج این دو بازیگر در میان هواداران خود به وجود آوردند.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در آخرین پست اینستاگرامی خودویدئویی را منتشر کرده که در آن فرشته حسینی نیز حضور دارد و تولد او را با متنی عاشقانه تبریک گفته است.

نوید محمدزاده با اشتراک گذاشتن ویدئویی، نوشت:

جانمی جان

افغان بخوام بگم

جان من اَستی

کوردی بخوام بگم

گیانمی گیان.

تولدت مبارک.

می دونم 6اُمی

از الان مبارک.

در این ویدئو که در مدت کوتاه بازدید بالایی داشته است نوید محمدزاده از هشتگ عشق من استفاده کرده است.

فرشته حسینی نیز در استوری اینستاگرام خود پاسخ داد:

جهانی که من و تو ساختیم

ماجرای نوید محمدزاده و فرشته حسینی

در روز تولد نوید محمدزاده، خانم بازیگر تولد او را کمی متفاوت تبریک گفته بود:

برای همیشه تو را آنگونه به یاد می آورم. ایستاده بر روی صخره ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمیداند!.

تولدت مبارک.

پس از آن عکسهایی از ین دو بازیگر منتشر شد که نشان می داد این دو لباس خود را با یکدیگر ست کرده اند.

پرسش و پاسخ

  • نوید محمدزاده زن دارد ؟
    خیر نوید محمدزاده مجرد می باشد
  • نوید محمدزاده چندسال دارد؟
    نوید محمدزاده 35 سال دارد
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.