کد خبر : 5227 / /
/

الهام پاوه نژاد واکسن ایرانی زد

الهام پاوه نژاد در سال 1351 در تهران متولد شد. الهام پاوه نژاد دیپلم تجربی از دبیرستان نوشیروان، فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سال 1371 میباشد.کردیا کنار مادر احساس امنیت می کند ولی دختر مستقلی است. الهام پاوه نژاد برای اینکه مادرش را خوشحال کند، تمرین پیانو را با همه سختی اش جدی می گیرد و مادر هم سعی می کند به پاس تلاش کردیا وقت بیشتری را با او بگذراند. کردیا وابسته نیست مثل خودش فکر می کند و دوست دارد یک طراح دکور داخلی شود تا بتواند برای مادرش خانه ای را طبق علایقش طراحی کند.الهام پاوه نژاد داوطلب شد تا واکسن ایرانی بزند. الهام پاوه نژاد 50 سال دارد و یک دختر به نام کردا دارد 

بیوگرافی الهام پاوه نژاد

نام:الهام

نام خانوادگی:پاوه نژاد

تاریخ تولد:1350

محل تولد:تهران

تحصیلات:دیپلم تجربی

تاهل:متاهل

 الهام پاوه نژاد در سال 1351 در تهران متولد شد. او دیپلم تجربی از دبیرستان نوشیروان، فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سال 1371 میباشد.

الهام پاوه نژاد واکسن ایرانی زد 

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد

کردیا کنار مادر احساس امنیت می کند ولی دختر مستقلی است. او برای اینکه مادرش را خوشحال کند، تمرین پیانو را با همه سختی اش جدی می گیرد و مادر هم سعی می کند به پاس تلاش کردیا وقت بیشتری را با او بگذراند. کردیا وابسته نیست مثل خودش فکر می کند و دوست دارد یک طراح دکور داخلی شود تا بتواند برای مادرش خانه ای را طبق علایقش طراحی کند.

الهام پاوه نژاد و دخترش

کردیا خیلی بزرگ تر از سنش رفتار می کند، این به خاطر تربیت شماست یا...؟

برخی شرایط دست به دست هم می دهد و کودکانی که در یک چنین خانواده هایی بزرگ می شوند به خاطر نوع زندگی شان قائم به ذات بودن را فرامی گیرند، البته در کردیا می تواند ذاتی هم باشد به دلیل اینکه پدرم همیشه سعی کرده من و خواهرم را مستقل بار بیاورد، ما از 17 سالگی کار کردیم و درس خواندیم و در اجتماع حضور داشتیم. یک زمان هایی هم من نیستم و همیشه سعی کرده ام دخترم را آنقدر مستقل بار بیاورم که در نبود من هم بتواند از پس کارهایش بربیاید. اصلا به نظر من موفقیت یک مادر این است که بتواند در تربیت فرزندی مستقل و البته سرشار از عاطفه و مهر سربلند باشد. عده ای فکر می کنند مستقل بار آوردن بچه یعنی محبت نکردن به بچه و او را در معرض سختی ها و فشارهای بی خود قرار دادن. این تفکر اشتباه است.

کردیا برای روز مادر و مناسبت هایی که به شما مربوط است غافلگیرتان می کند؟

خیلی زیاد به سورپرایز کردن من علاقه دارد، وقتی بچه تر بود متوجه می شدم از چند روز قبل از مناسبت هایی که به من مربوط می شود با خواهرم برنامه می چیند تا مرا غافلگیر کند، از یک نقاشی گرفته تا هر چیزی که بخواهد به من هدیه دهد حتما قبلا فکرش را مشغول می کند.

الهام پاوه نژاد و دخترش 

الهام پاوه نژاد

اگر بخواهیم از کار فاصله بگیریم خودتان برای روز مادر برای مادرتان چه کردید؟

هر سال سعی می کنم به دیدنش بروم و به او بگویم چقدر برایم مهم است و این روزها بهانه ای است برای اینکه به او بگویم که برایم ارزشمند و مهم است.

شما برای کردیا الگوی موفقی هستید؟

راستش خیلی سعی می کنم از خودم جدایش کنم تا مستقل باشد و دارم تلاش می کنم فکر نکند هر کاری من می کنم درست است و از او نظر و سلیقه اش را می پرسم و برایم خیلی مهم است. موفق بودن من همین است که بتوانم این تفکر ذهنی ام را به او بفهمانم.

الهام پاوه نژاد و همسرش 

الهام پاوه نژاد با نمایش بازیگری را تجربه کرد و با بازی در مجموعه همسران به شهرت رسید. امادر مجموعه تلویزیونی مدرسه مادربزرگها توانایی های خود را بروز داد.

مهرانه مهین ترابی و الهام پاوه نژاد در همسران

الهام پاوه نژاد در سال 1386 در سریال بیداری ساخته بهرام عظیم پور و تهیه کنندگی حسین آقاهرندی و علی پورکیانی به ایفای نقش پرداخت. داستان سریال بیداری درباره دختری به نام تُرَنگ است که در گیلان زندگی می کند و در سفر به تهران بدشانسی های زیادی می آورد...

الهام پاوه نژاد در سریال بیداری

بیوگرافی الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد در سال 1391 در سریال یلدا با گویش خاصی به ایفای نقش پرداخت. در خلاصه داستان «یلدا» آمده است:حاج محمد علی زاهدی مشهور به ممدلی که سالهاست سنت تعزیه خانی را در شهرستان بسطام حفظ کرده است با نزدیک شدن زمان مرگش احساس می کند که خطا یا گناهی در گذشته باعث تنهایی و آشفتگی امروز او و دور افتادن فرزندانش از اصالت هاست.

الهام پاوه نژاد در سریال یلدا

سریال یلدا با بازی الهام پاوه نژاد

در سال 1392 در سریال شاهگوش داوود میرباقری در نقش یک دکتر روانشناس به ایفای نقش پرداخت. شاهگوش یک مجموعه ویدئویی در 28 قسمت 61 دقیقه ای به نویسندگی و کارگردانی سید داود میرباقری و تهیه کنندگی سید محمد امامی و مهران برومند تولید شده در سال 1392 است.

الهام پاوه نژاد در شاهگوش 

 

الهام پاوه نژاد در مجموعه شاهگوش

آثار هنری الهام پاوه نژاد

سینمایی

زندگی با چشمان بسته (1389)

دیشب باباتو دیدم آیدا (1383)

تلویزیون

هفت سنگ (1393)

یلدا (1391)

تله فیلم «همه افتادگان» (1389)

گارد ساحلی (1388)

گاوصندوق (1387)

ترانه مادری (1387)

بیداری (1386)

نیمکت (1384)

روز ایپریت (1379)

آژانس دوستی (1378 بازیگر میهمان)

به سوی افتخار (1377)

تصویر یک رؤیا (1377–1375)

مدرسه مادربزرگ ها (1375)

گریز (1375)

همسران (1373)

خدای کشتار شن (نمایش) دورهمی

شبکه نمایش خانگی

آسه آسه قصه قصه (1394)

شاهگوش (1393)

تئاتر

1395 - فراموش نامه - کارگردان:سعید امیرسلیمانی.

1394 - هیچ کس نبود بیدارمان کند - کارگردان:پیام دهکردی.

1393 - سیستم گرون هلم - کارگردان:علیرضا کوشک جلالی.

1391 - خدای کشتار

1390 - تراس - کارگردان:محمدرضا خاکی.

1390 - شن

1387 - خدای کشتار - کارگردان:علیرضا کوشک جلالی.

1386 - مرغابی وحشی - کارگردان:نادر برهانی مرند

1382 - چیستا - کارگردان:نادر برهانی مرند

1370 - ساحره سوزان - کارگردان:اکبر زنجانپور 

پرسش و پاسخ

  • الهام پاوه نژاد چند سال دارد ؟
    الهام پاوه نژاد 50 سال دارد
  • الهام پاوه نژاد چند فرزند دارد ؟
    الهام پاوه نژاد یک دختر به نام کردیا دارد
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.