کد خبر : 5430 / /
/

اکران بازی فوتبال ایران و عراق در سینماها با وجود فروش بلیت تنها چند ساعت مانده به آغاز این دیدار، لغو شد.

در حالیکه تنها چند ساعت تا آغاز بازی ایران و عراق باقی مانده است و قرار بود این بازی در سینماها اکران شود سامانه سینماتیکت به عنوان متولی فروش بلیت‌های این بازی در اطلاعیه‌ای از لغو اکران این بازی خبر داد و نوشت:

با عرض پوزش پخش مسابقه ایران _ عراق در سینماهای کشور کنسل شده است. اگر خریدی انجام داده‌اید، مبلغ به حساب کاربری شما اضافه می‌شود. می‌توانید برای خریدهای بعدی از این مبلغ استفاده کنید یا از طریق گزینه درخواست برداشت وجه موجود در کیف پول برای بازگشت مبلغ به حساب بانکی خود اقدام نمایید.

 اکران فوتبال در سالن‌های سینما همزمان با بازی‌های مهم تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی فوتبال، یکی از تمهیداتی بود که از هفته گذشته در دستور کار برخی سینماداران قرار گرفت تا حکم تنفس مصنوعی برای خروج سالن‌های سینما از رکود کرونایی باشد.

اکران این بازی‌ها اما از همان گام نخست دست‌اندازهایی را پیش روی خود داشت که درخواست حق‌پخش از سوی فدراسیون فوتبال یکی از این دست‌اندازها بود.

استقبال از مسابقه ایران و عراق در سینماها / رایزنی برای پخش مسابقات لیگ برتر در سینماها ادامه دارد

اخبار مهم فرهنگ و هنر برنا

در تازه‌ترین نمونه و تنها یک روز پس از آنکه اعلام شد سینماها مجوزهای لازم برای میزبانی از علاقمندان فوتبال را دریافت کرده‌اند و در حالی که استقبال خوبی از پیش‌فروش بلیت بازی ایران و عراق صورت گرفته بود، تنها چند ساعت مانده به شروع این بازی، اکران آن در سینماها به‌طور کامل لغو شد.

این در حالی است که صبح امروز علی سرتیپی تهیه‌کننده سینما و مدیرعامل مؤسسه بین‌المللی پخش «فیلمیران» و مدیر پردیس سینمایی «کوروش» در گفت‌وگو با خبرنگار برنا از استقبال خوب مخاطبان خبر داده بود.

پس از این لغو اکران این بازی دلایل این اتفاق را جویا شدیم که علی سرتیپی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، گفت: اکران بازی ایران و عراق در سینماها لغو شد و مبلغ بلیت‌های خریداری شده به حساب افراد بازگردانده می‌شود. ظاهراً دلیل این تصمیم مغایرت زمان برگزاری این مسابقه با ساعت طرح محدودیت‌های ترافیکی است.

او در پایان درباره صدور مجوزهای لازم گفت: هماهنگی‌های لازم صورت گرفته بود و قطعاً کسانی که بلیت خریده بودند از این ماجرا مطلع بودند و مجوز لازم نیز از اماکن گرفته شده بود.

قطعاً در شرایط حاضر اکران مسابقات مهم فوتبال می‌تواند پس از مدت‌ها تعطیلی سینماها و عدم اکران فیلم‌های مخاطب‌پسند به کمک سینماها بیاید و لازم است در صورت اجرای این طرح که قطعاً می‌تواند مفید باشد، تمهیدات لازم اندیشیده شود تا دیگر شاهد رخ دادن چنین مشکلات و مسائلی نباشیم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.