کد خبر : 5452 / /
/

الهام حمیدی متولد سال 1356 می باشد

الهام حمیدی  متولد ۸ آذر ۱۳۵۶ است. الهام حمیدی در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانه سینما گردید. الهام حمیدی هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. الهام حمیدی تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده است. الهام حمیدی در سیزدهم بهمن سال ۱۳۹۷، خبر ازدواجش را در اینستاگرام خود اعلام کرد.

الهام حمیدی با انتشار عکس زیر نوشت : چهره ام سرمایه ام است

الهام حمیدی

ازدواج الهام حمیدی

الهام حمیدی اولین بار در سال 1376 در سن 20 سالگی قبل از ورود به عرصه بازیگری ازدواج کرد، اما این رابطه دوام چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد. الهام حمیدی بعد از 21 سال مجردی برای بار دوم در 13 بهمن 1397 در 41 سالگی برای دومین بار با آقای علیرضا صادقی ازدواج کرد بعد از انتشار خبر متاهلی خود با انتشار متنی آنرا به همسرش تقدیم کرد ای در دل من، میل و تمنا، همه تو ! / وَندَر سر من، مایه ی سودا، همه تو ! / هر چند به روزگار در مینگرم امروز همه تویی و فردا همه تو

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی

الهام حمیدی متولد هشتم آذر ماه ۱۳۵۶ در شهر تهران است. تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته حسابداری ادامه داده است و از دانشگاه آزاد اسلامی مدرک کارشناسی اش را گرفته است. خانواده الهام حمیدی ۵ نفره است.

تک دختر است و دو برادر کوچکتر از خود دارد. نکته جالب در بیوگرافی الهام حمیدی این است که بر خلاف اکثر خانم های هنرمند آشپز خوبی است و در جایی گفته است سعی می کند کاری را که انجام می دهد به بهترین نحو ممکن انجام دهد. البته ابن موضوع را در کار بازیگری اش ثابت کرده است.

در میان بازیگران زن ایرانی به فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش علاقمند است و در میان بازیگران مرد ایرانی بازی عزت الله انتظامی و اکبر عبدی را دوست دارد. به موسیقی پاپ و سنتی علاقه زیادی دارد و خوانندگان مورد علاقه اش رضا صادقی ، زنده یاد ناصر عبداللهی و دکتر محمد اصفهانی هستند.

الهام حمیدی توجه و علاقه خاصی به کارهای هنری دارد. او هنرهایی مثل نقاشی کردن ، ساخت کارهای دستی ، طراحی لباس و …  را تجربه کرده است. در مصاحبه ای گفته است که گاهی به صورت تفننی و گاهی به صورت حرفه ای کارهای هنری را دنبال می کنم.

استایل الهام حمیدی

الهام حمیدی

الهام حمیدی

ازدواج در سن کم و طلاق

در مصاحبه ای که با تی وی پلاس داشت در مورد جدایی و طلاق از او سوال شد  که در پاسخ گفت : ازدواجم در سن کمی رخ داد و چند سال زیر یک سقف با همسرم زندگی کریم اما متاسفانه از هم طلاق گرفیتم و نتوانستیم ادامه دهیم.

البته الهام حمیدی از بازیگرانی است که کم حاشیه است و خودش هم بارها تاکید کرده است که دوست ندارد در زندگی خصوصی اش سرک بکشند و در همین مصاحبه هم تاکید کرد دوست ندارد زندگی شخصی اش در رسانه ها عمومی شود.

ورشکسته شدن مزون لباس

الهام حمیدی در کنار همسرش
الهام حمیدی

الهام حمیدی تصمیم می گیرد به غیر از بازیگری شغل دیگری برای خود به عنوان شغل دوم درست کند که بهمین دلیل یه مزون لباس تاسیس می کند. خودش در مورد این موضوع کمی توضیح داده است که در ادامه می توانید در همدوره مشاهده نمایید :

زمانی قصد کردم برای اینکه حاشیه امنی از نظری اقتصادی برای خود ایجاد کنم یک مزون لباس تاسیس کردم ، اما از آنجایی که معتقدم آدم بدشانسی هستم به محض شروع کارم و سرمایه گذاری که انجام داده بودم قیمت دلار سه برابر شد.

من با دلار ارزان شروع کرده بودم و همین موضوع باعث شد که ضرر مالی بسیاری را متحمل شوم ، این شکست اقتصادی در روحیه ام اثر بدی گذاشت و باعث شد از ریسک های مالی بترسم و توان ریسک مالی را از من گرفت.

پرسش و پاسخ

  • الهام حمیدی چندسال دارد
    الهام حمیدی 44 سال دارد
  • الهام حمیدی بچه دارد
    بله الهام حمیدی یک فرزند به نام الوین دارد
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.