کد خبر : 5657 / /
/

اولین فیلم از سپندامیرسلیمانی پس از انجام عمل جراحی منتشر شد.

سپند امیرسلیمانی در سال ۱۳۵۶ متولد شد. پدر سپند امیرسلیمانی سعید امیرسلیمانی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما است. خواهر سپند امیرسلیمانی کمند امیرسلیمانی نیز به حرفه بازیگری اشتغال دارد. سپند امیرسلیمانی در دوران کودکی در خانه‌ای اجاره‌ای در نزدیکی میدان توحید زندگی می‌کردند. سپند امیرسلیمانی بازیگری را از سنین کم و در آثار پدرش آغاز کرد و از جمله در نقش کوتاهی در فیلم چون ابر در بهاران (۱۳۶۹) ظاهر شد.

سپند امیرسلیمانی و همسرش

سپند امیرسلیمانی

سپند و کمند امیرسیلمانی خواهر و برادر معروف سینما وتلویزیون هستند. چندی پیش سپند و کمند امیرسیلمانی به کرونا مبتلا شدند. کمند امیرسیلمانی بهبود پیدا کرد اما سپند پس از ابتلا به کرونا راهی اتاق عمل جراحی شد.

به گزارش گروه چهره ها رکنا، کمند امیرسلیمانی که به عیادت برادرش سپند به بیمارستان مراجعه کرده بود ویدیویی کوتاه گرفت و منتشر کرد. سپند امیرسلیمانی در این ویدیو کوتاه گفت:

من به خاطر کرونا به بیمارستان آمدم اما این بیماری باعث شد روده ام سوراخ شود. الان بهتر هستم و تشکر می کنم از همه دوستانم که به یادم بودند.

سپند امیرسلیمانی در بیمارستان

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.