کد خبر : 5728 / /
/

آناهیتا همتی متولد سال 1352 می باشد

آناهیتا همتی متولد 1 مرداد 1352 در تهران و اصالتاً بهشهری میباشد.آناهیتا همتی به علت مأموریت پدرش در شهرهای خرم آباد و لنگرود هم سکونت داشته است. آناهیتا همتی درسال 1374 با نمایش تنبور نوازان فعالیت خود در تئاتر را آغاز کرد.اولین فیلم سینمایی آناهیتا همتی افسانه پوپک طلائی ساخته خسرو شجاعی بوده است که در سال 1375 ساخته شده ولی به نمایش گذاشته نشد.آناهیتا همتی تاکنون ازدواج نکرده است

بیوگرافی آناهیتا همتی

نام:آناهیتا 

نام خانوادگی:همتی

تاریخ تولد:1352/5/1

محل تولد:تهران

آناهیتا همتی متولد 1 مرداد 1352 در تهران و اصالتاً بهشهری میباشد. 

ژست خوابیدن آناهیتا همتی

آناهیتا همتی

آناهیتا همتی به علت مأموریت پدرش در شهرهای خرم آباد و لنگرود هم سکونت داشته است. آناهیتا همتی درسال 1374 با نمایش تنبور نوازان فعالیت خود در تئاتر را آغاز کرد.

اولین فیلم سینمایی آناهیتا همتی افسانه پوپک طلائی ساخته خسرو شجاعی بوده است که در سال 1375 ساخته شده ولی به نمایش گذاشته نشد.

عکس آناهیتا همتی

آناهیتا همتی

آناهیتا همتی

او در سال 1374 با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضراء (اکبر خواجویی) شناخته شد. او تا به امروز در مجموعه های بسیاری بازی کرده اولین فیلمی که از او بر پرده سینماها به نمایش درآمد در سال 1378 و با نام عشق کافی نیست (مهدی صباغزاده) بود.

استایل آناهیتا همتی
آناهیتا همتی

آناهیتا همتی هیچگاه ندرخشید. هیچگاه آنطور که باید دیده نشد، اما حضور فعالش در تلویزیون و بازیهای روان و راحت او باعث شده تا همچنان پرکارترین بازیگر تلویزیونی باشد. شاید بهترین و ماندگارترین حضورش در تلویویون مربوط به بازی مجموعه تلویزیونی کلانتر محسن شامحمدی بود.

آناهیتا همتی

آناهیتا همتی

او در سال 1381 در فیلم سینمایی قلب های نا آرام در کنار حمید خندان و شیلا خداداد به ایفای نقش پرداخت. 

بابک در یک میهمانی بر اثر اتفاقی از بلندی پرتاب می شود و دچار مرگ مغزی می شود. در بیمارستانی که بابک را بستری کرده اند، دختری به نام مریم نیز بستری است و برای زنده ماندن نیاز به پیوند قلب دارد.

پس از آن بازی متفاوتی در فیلم سینمایی یک جیب پر پول را به نمایش گذاشت. یک جیب پر پول با ژانری کمدی و به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی در سال 1388 تولید شد

سریال طلسم شدگان آخرین کار تلویزیون وی در سال 1392 بود که از شبکه پنج سیما به روی آنتن رفت.

خلاصه داستان:پسری به نام هادی با دختری به نام سمیرا عقد می کند، این درحالی است که در شب خواستگاری از سمیرا مادر هادی موافق و پدر هادی با این ازدواج مخالف هستند. 

پرسش و پاسخ

  • آناهیتا همتی ازدواج کرده است
    خیر آناهیتا همتی مجرد می باشد
  • آناهیتا همتی چند سال دارد
    آناهیتا همتی 48 سال دارد
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.