کد خبر : 5930 / /
/

مریم خدارحمی فارغ التحصیل رشته فیلم سازی در مقطع لیسانس است.

ازدواج

مریم خدارحمی هنوز ازدواج نکرده مجرد می باشد.

مریم خدارحمی از شروع بازیگری تا شناخته شدن

مریم خدارحمی از شاگردان استاد حمید سمندریان می باشد و دوره های بازیگری را نزد ایشان گذرانده است. او فعالیت خود را در سال ۱۳۸۰ و با تولیدات صدا و سیمای اصفهان شروع کرد و در مجموعه هایی نظیر کارگاه رشید، گل های شمعدانی، نقش جهان و … به ایفای نقش پرداخت. سپس برای ادامه ی فعالیت های خود در عرصه بازیگری به تهران آمده و با بازی در سریال یک وجب خاک علی عبدالعلی زاده که از شبکه ۳ پخش شد، در میان مردم شناخته شد. مریم خدارحمی در سریال های پرمخاطبی همچون دوردست، سه پنج دو، آرزوهای شیرین، پاتوق، خانه شش در و … بازی کرده است. خدارحمی در سریال بچه مهندس و ستایش ۳ در نقش آهو نیز به ایفای نقش پرداخته است..

شهرت

مریم خدارحمی در سریال های پرمخاطبی همچون دوردست، سه پنج دو، آرزوهای شیرین، پاتوق، خانه شش در و … بازی کرده است. مریم خدارحمی با سریال 3 دوردست ها محصول شبکه یک بکارگردانی جواد افشار به شهرت رسید.

تصویر

تجربه ی کارگردانی مریم خدارحمی

مریم خدارحمی تجربه ی کارگردانی را نیز در کارنامه خود داراست. خدارحمی در سال ۱۳۹۵ فیلم کوتاه کوچ را کارگردانی کرده است.

تحصیلات مریم خدارحمی

مریم خدارحمی فارغ التحصیل رشته فیلم سازی در مقطع لیسانس است.

مریم خدارحمی و فوتبال

مریم خدارحمی به فوتبال علاقه زیادی دارد و مدتی بطور حرفه ای آن را در تیم فوتبال هنرمندان دنبال کرده است اما به دلیل مصدومیت نتوانست این رشته ورزشی را ادامه دهد.

خداحافظی با فوتبال

من علاقه شدیدی به بازی فوتبال داشتم، چند سال پیش توی تمرین پام آسیب دید و باید گچ می گرفتم اما بدلیل بازی در سریال روزهای بی قرار نشد و لنگ لنگان و با درد بازی کردم. در نهایت با صلاحدید پزشکان این ورزش را برای همیشه ترک کردم.

تصویر

حادثه های مرگ آفرین برای مریم خدارحمی سر صحنه فیلمبرداری

خدا رحمی در این چند سالی که به فعالیت مشغول است با دو اتفاق ناگوار در صحنه های فیلمبرداری مواجه شده است.

سر صحنه ی فیلمی هنگام بالا رفتن از پله ها تعادلش را از دست می دهد و به سمت پایین پرتاب می شود. بر اثر ضربه ای که به سر او وارد می شود بیهوش می شود و تا چند روز به هوش نمی آید. پزشکان می گفتند اگر زودتر به هوش نمی آمد دچار ضربه مغزی می شد.

اتفاق دیگری که می توانست منجر به مرگ مریم خدارحمی بشود در زمان ساخت سریال تا رهایی ساخته حسین تبریزی بود.

سر صحنه عوامل درحال فیلم برداری بودند، میله های ضخیم و قطوری به سقف بسته شده بود و مریم خدارحمی زیر میله ها و در مقابل دوربین کاشته شده نشسته بود که ناگهان برای مرتب کردن لباس اش از جایش بلند می شود و همان زمان میله ای در فاصله نیم سانتی متری سقوط می کند و خواست خدا بر این بود که این بازیگر این بار هم از این حادثه جان سالم به در ببرد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.