کد خبر : 5955 / /
/

وب سایت IMDb نام سحر قریشی را به فهرست بازیگران فیلم «۳۶۵ روز» اضافه کرد.

فعالیت هنری سحر قریشی

ازدواج اول و طلاق سحر قریشی

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 66 در تهران متولد شد. سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید. سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون است. سحر قریشی بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد. سحر قریشی تنها یک برادر دارد و طرفدار دو آتیشه استقلال است. سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، که طلاق گرفتند ورابطه اش با امید علومی و مهدی طارمی فوتبالیست معروف جنجالی شد. 

سحر قریشی

بانک اطلاعاتی اینترنتی فیلم‌ها (IMDb)، در حالی نام سحر قریشی بازیگر ایرانی را در قسمت دوم فیلم «۳۶۵ روز» منتشر کرده که این خبر در هیچ یک از سایت‌های رسمی تائید نشده است.

سحر قریشی

مدتی پیش بود که شایعه بازی لیلا حاتمی در فیلم سینمایی «آخرین سیاره» جدیدترین اثر ترنس مالیک منتشر شده بود و با دیده شدن نام او در فهرستی که در بانک اطلاعات فیلم IMDb ثبت شده بود، این شایعه بازتاب بیشتری در رسانه‌ها پیدا کرد. پس از لیلا حاتمی نام محمدرضا شریفی نیا هم در فهرست بازیگران این فیلم قرار گرفت، اما این موضوع در هیچ یک از سایت‌های رسمی تایید نشده بود و بعد از مدتی مشخص شد این اتفاق با شیطنت کاربران ایرانی صورت گرفته است.

سحر قریشی

سحر قریشی دیگر بازیگری است که گرفتار این شیطنت‌ها شده و نام او در فهرست بازیگران دنباله فیلم «۳۶۵ روز» آورده شده است. فیلمی محصول کشور لهستان که امتیاز پایینی را هم دریافت کرده و با انتقاد‌های جدی روبرو شده است. این در حالی است که مجله آنلاین و معتبر «ددلاین هالیوود» هم لیستی از بازیگران این فیلم منتشر کرده، اما نامی از سحر قریشی در آن دیده نمی‌شود.

اینطور که پیداست، بانک اطلاعات فیلم «IMDb» قابل ویرایش است و اطلاعات فیلم‌ها می‌تواند توسط کاربران دچار تغییر شود. به همین دلیل صرفا دیدن نام فردی در فهرست بازیگران یک پروژه نمی‌تواند دلیلی قطعی برای نقش آفرینی او در فیلم باشد.

در زمان ساخت فیلم سینمایی «همه میدانند» به کارگردانی اصغر فرهادی هم خبری مشابه در مورد حضور یک بازیگر ترکیه‌ای در این پروژه منتشر شد که منبع آن هم اطلاعات وبسایت «IMDb» بود. این خبر هم خیلی زود  تکذیب شد.

فعالیت هنری سحر قریشی

او در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

این فیلم داستان مرد و زنی را روایت میکند که از هم جدا می شوند و پس از این جدایی سر و کلهٔ جوانی پیدا می شود که عاشق زن است و ...سحر قریشی پس از آن از طریق   سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. دردسر بزرگ دومین کار سینمایی سحر قریشی بود، فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور که در سال 1389 تولید شد.سحر قریشی در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حامد کمیلی ، بهاره افشاری و فتحعلی اویسی به ایفای نقش پرداخت.سحر قریشی دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران داشت.

ازدواج اول و طلاق سحر قریشی

اولین بار قبل از شروع بازیگری تقریبا در سن 17 سالگی در سال 83 با مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد، اما این ازدواج بعد از پخش سریال دلنوازان در سال 88 به طلاق و جدایی ختم شد. مهران اخوان ذاکر درباره علت جدایی اش از سحر قریشی می گوید پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتار سحر تغییر کرد و شش ماه بعد از آن من از ایشان خبری نداشتم.به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم و در نهایت از یکدیگر جدا شدیم

صیغه محرمیت با امید علومی

سحر قریشی اولین بار در برنامه رضا رشیدپور خبر محرم شدن (صیغه) خود با امید علومی (خواننده) را رسانه ای کرد و درباره نسب خود با وی گفت :

من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

سحر قریشی

سحر قریشی و امید علومی

نحوه آشنائی

آشنایی این دو در فیلم دریا کنار در سال 1393 صورت گرفته است، امید علومی و سحر قریشی در این فیلم بازیگر بودند و امید علومی تیتراژ و موسیقی این فیلم را نیز کار کرده بود.

طلاق

بعد از چندین ماه دیگر در محافل هنری سحر قریشی با امید علومی دیده نشد و در مصاحبه جدید خود عنوان کرد مجرد است و منکر رابطه قبلی خود با امید علومی شد و به این تفسیر این دو از بکدیگر جدا شدند.

سحر قریشی

پرسش و پاسخ

  • سحر قریشی در ایران زندگی می کند ؟
    بله سحر قریشی در ایران زندگی می کند
  • سحرقریشی چند سال دارد ؟
    سحر قریشی 34 سال دارد
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.