کد خبر : 5992 / /
/

شقایق دهقان متولد سال 13557 می باشد

 

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان کار هنری خود را در سن 17 سالگی آغاز کرد. شقایق دهقان همسر سابق مهراب قاسم خانی است. شقایق دهقان دارای یک فرزند پسر به نام نویان قاسم خانی است. شقایق دهقان در سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی در برنامه نوروزی نقش آفرینی کرده است. شقایق دهقان در چهارمین روز از اسفند 57 در لان گسین آلمان متولد شد.

کافه گردی به سبک شقایق دهقان

شقایق دهقان

شقایق دهقان اینطور نوشت:

در زمان کودکى من ، که به جز سرودهاى حماسى و بعضا بعضى موسیقى ها ى سنتى گوش دادن به باقى موسیقى ها جرم محسوب مى شد، پدرم گاهى در راه سفر کلافه از هر بار پنهان کردن نوار کاست بین بار و بندیلِ سفر از این ایست بازرسى به آن ایست بازرسى به خاله ى جوانم مى گفت که خودش بخواند.

خاله مى خواند، صداى قشنگى هم داشت.ما با او دم مى گرفتیم، خوش مى گذشت و راه کوتاه مى شد. خاطرم هست یک بار ماشین را متوقف کردند ، وسایلمان را زیر و رو کردند و یکى از عزیزانِ مامور قسم مى خورد که از این پاترولِ طوسى که به سمت آنها مى آمده صداى موسیقى شنیده است .

بابا زیرلب میخندید و به خاله ام میگفت؛ میبینى مهناز چقدر راحتتره! دیگه لازم نیست تو رو مثل مهستى و هایده و ویگن قاطى وسایل قایم کنیم!

ما زیر لب مى خندیدیم و دوستان به جستجوى نوایى که شنیده بودند، به جستجوى موسیقى ماشین را زیر و رو مى کردند.

عکس دوم ؛ پسرم در سن هشت سالگى وقتى براى اولین بار یک نوار کاست دید که این اتفاق موجب شد مُدام با هیجان بپرسد؛ این چیه؟! چه جورى کار میکنه ؟!

پ. ن اول : ببخشید فراموش کردم ...فیلم ستاد تبلیغاتى کدام آقاى نماینده بود خانومى مى خواند ، آقایان مى رقصیدند؟

پ.ن دوم: ایرانىِ شاد

استایل شقایق دهقان

شقایق دهقان

شقایق دهقان با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های طنز، تصویر خاطره‌انگیزی از حضورش در عرصه بازیگری ارائه کرده است. حضور او در فیلم‌های کارگردان‌های مطرحی همچون رضا میرکریمی، مهران مدیری و سروش صحت کارنامه کاری او را متنوع کرده است.

شقایق دهقان این روزها با بازی در سریال طنز «قبله عالم» در نقش مهدعلیا مادر ناصرالدین شاه جدیدترین تجربه بازی در نمایش خانگی را پشت سر می‌گذارد.

«قبله عالم» به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی به زودی از فیلیمو پخش خواهد شد.

این سریال نخستین سریال حامد محمدی و شقایق دهقان در شبکه نمایش خانگی است.

شقایق دهقان

عکس شقایق دهقان و پسرش
شقایق دهقان

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان در ۲۳ فوریه ۱۹۷۹ در گیسن آلمان متولد شده است و هم اکنون ۳۹ سال دارد. شقایق دهقان سه ماه بعد از تولدش، همزمان با اتمام تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت؛ خانواده آنها به مدت تقریبا ۶ سال در شهرستان ساری از شهرهای شمالی ایران ساکن شدند و سپس به تهران آمدند.

علت طلاق شقایق دهقان

طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی چگونه خبر ساز شد؟ مهراب قاسم خانی بیش از یک سال می باشد که هیج تصویری از همسرش شقایق دهقان در صحفه شخصی اش منتشر نکرده و این مسئله به شایعه جدایی این بازیگر و همسرش دامن زده است، در شبکه های اجتماعی نیز عکسی از شقایق دهقان بازیگر معروف و همسرش منتشر شده است که گویای جدایی بین این زوج است.

مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان زوج دوست داشتنی سینمای ایران این روزها در سکوت به زندگی خود ادامه می دهند اما طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی بدونه واکنش آن ها در هاله از ابهام قرار دارد زیرا حتی در آخرین تولد نویان پسر این زوج عکسی از خانم بازیگر نبوده است.

بیوگرافی مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم‌خانی دو بار ازدواج کرده‌است، حاصل ازدواج اولش یک دختر به نام نیروانا است، پس از جدایی از همسر اولش وی برای بار دوم در سال ۱۳۸۳ با شقایق دهقان ازدواج کرد و حاصل این ازدواج پسری به نام نویان می‌باشد، وی در فضای مجازی فعالیت جدی دارد و صفحه وی همواره برای هوادارانش به روز می شود، در حالیکه مدت هاست تصویری از همسرش شقایق دهقان منتشر نکرده است و در پست های آخر سال صفحه اش سال 98 را سال سخت جدایی خوانده است، برخی از صفحات مجازی به بازنشر عکس های خانوادگی مهراب قاسمخانی پرداخته اند.

شقایق دهقان

در شبکه های اجتماعی نیز عکسی از شقایق دهقان بازیگر معروف منتشر شده است که گویای جدایی بین این زوج است.

طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی باعث شد تا شقایق دهقان عکس همسرش را قیچی کرد.

با این حال هنوز رسما خبر طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی تایید نشده است.

جنجال زن بابا نامیدن شقایق دهقان توسط دختر مهراب قاسمخانی

تبریک تولد متفاوت نیروانا قاسمخانی دختر مهراب قاسمخانی از ازدواج اولش، به شقایق دهقان، جنجالی شد و باعث واکنش کاربران زیادی در فضای مجازی گردید. نیروانا قاسم خانی با انتشار عکس و متنی، تولد شقایق دهقان، مادر خوانده اش را تبریک گفت.

نیروانا قاسم خانی نوشت:

جنجال زن بابا نامیدن شقایق دهقان توسط دختر مهراب قاسمخانی

زن بابایم تولدت مبارک ❤❤

عکس شقایق دهقان منتشر شده توسط نیروانا قاسم خانی

این جمله با واکنش های متعددی همراه شد و نیروانا قاسم خانی مجبور به واکنش شد و نوشت:

مثلا الان مادرشوهر هم حرف زشت و توهین حساب میشه؟ از کی تاحالا نسبت ها به فحش تبدیل شده و این همه ادم دلواپس از خودش بجا گذاشته؟ مامان، بابا، خواهر،  برادر ، زن بابا و … اینا نسبتن نه توهین و بی احترامی

اعتراف مهراب قاسمخانی به کتک زدن شقایق دهقان

شقایق دهقان

مهراب قاسم خانی طنز پرداز و فیلمنامه نویس مشهور کشورمان بعد از اینکه در نوشته ای طنز، اعتیاد شقایق دهقان را برملا کرد! اینبار از کتک زدن شدید همسرش خبر داد! مهراب قاسم خانی نسبت به انتشار یک شایعه در فضای مجازی درباره همسرش واکنش نشان داد.

علت طلاق شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

هنوز زمان زیادی از شایعه اعتیاد شقایق دهقان نمی گذرد که شایعه جدید پیرامون مهراب قاسمخانی و همسرش در شبکه های مجازی خبری دست به دست می‌چرخد و حکایت از تعصب زیاد این فیلمنامه نویس به همسر بازیگرش دارد که اجازه فعالیت در شبکه های مجازی را به او نمی‌دهد. به طور کل واکنش های مهراب قاسم خانی به شایعاتی که پیرامون خودش و خانواده اش می‌چرخد جالب توجه است و این بار هم این نویسنده شایعه ای که این روزها سوژه شبکه ها شده است را دستمایه طنز قرار داد و نوشت:

پس از کشف اعتیاد بازیگر زن مشهور، ش.د به مواد مخدر، برگی دیگر از زوایای تاریک زندگی مشترک وی با فیلمنامه نویس چاق م.ق برملا شد. در این ارتباط م.ق که در ابتدا همه اتهامات را تکذیب میکرد پس از بازجویی های فنی گفت “آخ”. او همچنین افزود که “بله من یه عنوان یک مرد ایرانی غیرتمند و متعصب نمیتوانستم تحمل کنم که شقایق… ببخشید، ش.ق وارد فضای مجازی شود و به همین خاطر او را هر روز سفت کتک میزدم.

شقایق دهقان

شقایق دهقان، فعالیت هنری خود را از سن ۱۸ سالگی و با ثبت نام در کلاس های عروسک گردانی فرهنگ سرای امیر کبیر آغاز کرد. وی بعد از مدتی توسط یکی از همکارانش به گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش را به طور جدی تجربه کرد. او در این زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را نیز انجام می داد، وی در نهایت به پیشنهاد یکی از کارگردان های گروه کودک تلویزیون، برای بازی در سریالش، فعالیت خود را در گروه کودک تلویزیون آغاز کرد. او تاکنون در فیلمهای سینمایی زیر نور ماه و سیندرلا و نیز مجموعه های تلویزیونی بی شماری ایفای نقش کرده است که از میان آنها می توان به مجموعه های نود شبی معروفی مثل پاورچین، شب های برره، باغ مظفر، ساختمان پزشکان و … اشاره کرد. جالب است بدانید عمده فعالیت شقایق دهقان مربوط به سریال های نود شبی مهران مدیری است.

بیوگرافی شقایق دهقان

عمده محبوبیت وی مربوط به شخصیت فوق العاده جذاب خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت می باشد؛ او در این سریال با بازیگرانی مثل بهنام تشکر، هومن برق نورد، بیژن بنفشه خواه، فرناز رهنما و … همبازی بود. شقایق دهقان در سال ۱۳۹۴ با شرکت در برنامه خندوانه رامبد جوان، اجرای استند آپ کمدی را تجربه کرد، وی همچنین در سال ۱۳۹۶ به همراه همسرش مهراب قاسم خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

بیوگرافی دیدنی شقایق دهقانشقایق دهقان در سریال شب های برره

آشنایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی در زمان سریال پاورچین اتفاق افتاد و بعد از سریال به ازدواج منجر شد. آنها اکنون صاحب یک فرزند پسر به نام نویان هستند، ناگفته نماند که مهراب قاسم خانی از ازدواج اولش نیز یک دختر دارد، که هم اکنون با آنها زندگی می کند و رابطه خوبی با شقایق دهقان دارد. جالب است شقایق دهقان و بهاره رهنما هر دو عروس های خانواده قاسم خانی بودند  که چندی پیش بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی جدا شد و مجددا ازدواج نمود. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.