کد خبر : 6006 / /
/

شهرزاد کمال‌زاده؛ بازیگر سینما و تلویزیون ضمن اشاره به اینکه دلیل بستری شدن او بیماری کرونا نیست پیرامون آخرین وضعیت خود گفت: ابتدا باید تشکر کنم از تمام کسانی که در این مدت جویای احوال من شدند.

شهرزاد کمال‌زاده در سال 1364 و در تهران متولد شد. شهرزاد کمال‌زاده فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر و عضو تیم فوتبال و والیبال بانوان هنرمندان ایران می باشد. شهرزاد کمال‌زاده با بازی در سریال هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری نخستین حضور تلویزیونی خود را تجربه کرد. شهرزاد کمال‌زاده از سال ۱۳۸۳ با بازی در نقشی کوتاه در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی وارد سینما شد. شهرزاد کمال‌زاده پس از چندین سال حضور در تلویزیون و سینمای ایران، در بهار سال ۱۳۹۱ با پخش سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی از شبکه یک تلویزیون ایران و بازی در نقش «بهاره» به شهرت رسید.

شهرزاد کمال‌زاده؛ بازیگر سینما و تلویزیون ضمن اشاره به اینکه دلیل بستری شدن او بیماری کرونا نیست پیرامون آخرین وضعیت خود گفت: ابتدا باید تشکر کنم از تمام کسانی که در این مدت جویای احوال من شدند. این چند روزه بیماری سختی گرفتم که منجر به بستری شدن من در بیمارستان شده است. فعلا تحت درمان هستم و حالم بهتر است.

شهرزاد کمال زاده

بازیگر مجموعه تلویزیونی «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» اظهار کرد: بیماری من کرونا نیست و به این علت که هنوز ریشه این بیماری توسط تیم پزشکی مشخص نشده نمی‌توانم راجع به آن صحبت کنم.

شهرزاد کمال‌زاده

کمال‌زاد پیرامون وضعیت کنونی خود خاطرنشان کرد: از روزهای اولیه بستری شدنم خیلی بهترم و همچنین روحیه و حال خوبی دارم اما لازم است از همه مردم خوب بخواهم که برای من دعا کنند تا بتوانم زودتر سلامتی خودم را به دست بیاورم و امیدوارم همه در سلامتی کامل باشند.

لازم به ذکر است شهرزاد کمال‌زاده چند روز قبل در صفحه شخصی خود نوشته بود: «بیشتر از یک هفته است که دارم زجر می‌کشم و امروز بدترین حال ممکن را دارم. لطفا برای من دعا کنید دیگر نمی‌توانم تحمل کنم.»

ترس شهرزاد کمالزاده از مرگ

هنوز آرزوهای زیادی دارم ، اینکه نمی دانم چطور از دنیا خواهم رفت و بعد از مرگم چه سرنوشتی در انتظارم است باعث نگرانی ام می شود اما چون لحظاتی در زندگی ام وجود داشته که تا حدی مرگ را حس کرده ام ، از ترسی که همه از مرگ دارند به نوعی عبور کرده ام

شهرزاد کمال زاده

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده متولد 7 فروردین 1364 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رتشه مهندسی کامپیوتر می باشد که حامی حیوانات بوده و عضو تیم فوتبال هنرمندان است و آرزو دارد تمام دنیا را بتواند ببیند.

علاقه و مخالفت پدر

از کودکی به بازیگری علاقه داشتم ولی پدرم علاقه‌ ای نداشت که وارد این حرفه شوم اما از 16 سالگی بطوری آهسته و پیوسته وارد این حرفه شدم.

در 17 سالگی به دانشگاه رفتم و در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه تحصیل دادم.

شهرزاد کمال زاده

شروع بازیگری

اولین بار سال 1381 وقتی هفده ساله بود با سریال هزاران چشم به کارگرانی کیانوش عیاری کنار چهره هایی چون سولماز غنی و  امیرحسین صدیق جلوی دوربین رفت.

اما تجربه سینمایی اش  سال 1383 با نقش کوتاهی در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی شروع شد.

شهرت

خانم بازیگر در سال 1391 با سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی در نقش بهاره شناخته شد و یکسال بعد در سریال بچه های نسبتا بد هم درخشید.

ایشان کنار بازیگری در چند سال اخیر بعنوان منشی صحنه و دستیار کارگردانی هم کار کرده است.

آرزو دارم تمام دنیا را ببینم

دوست دارم به عنوان یک انسان برای مردم و اطرافیانم سودمند باشم در درجه بعد فکر می کنم باید به خیلی از آدم ها کمک کنم.

در نهایت هم دوست دارم اول تمام دنیا را ببینم و بعد از دنیا بروم.

حال خوب با بازیگری

بازیگری حالم را خوب می‌ کند و حتی نمی‌ توانم در کنار سینما کار و بیزینس دیگری داشته باشم بازیگری به لحاظ روحی و ذهنی خیلی مشغولم می‌ کند.

خیلی وقت‌ ها شده که ناخودآگاه با بازی در نقش یکی زن معتاد وزن کم کرده ‌ام و برای بازی در نقش یک زن باردار وزن اضافه کرده ‌ام ، برای همین هر وقت هم بیکارم در حال ریکاوری هست.

فرد ایده آل ازدواج

از نظر من مهمترین خصوصیت فرد ایده آل برای ازدواج اینست که خانواده دوست باشد و انگیزه داشته باشد و ذهنش باز باشد و بتواند زندگی مشترک را درک کند.

شهرزاد کمال زاده

ترس از مرگ

هنوز آرزوهای زیادی دارم ، اینکه نمی دانم چطور از دنیا خواهم رفت و بعد از مرگم چه سرنوشتی در انتظارم است باعث نگرانی ام می شود.

اما چون لحظاتی در زندگی ام وجود داشته که تا حدی مرگ را حس کرده ام ، از ترسی که همه از مرگ دارند به نوعی عبور کرده ام.

اهل همدان نیستم

در شبکه‌ های مجازی و سایت‌ ها اشتباهی نوشته ‌اند که من متولد همدان هستم اما من در تهران به دنیا آمده ‌ام و یک خواهر هم دارم.

کربلا و مدافعین حرم

چند سال پیش برای جشنواره فیلم عراق به کربلا دعوت شدم که بسیار برایم لذت بخش بود ، من از کودکی عشق عجیبی به امام حسین (ع) داشتم.

من دست تک تک مرزبانان و همچنین مدافعین حرم را می‌بوسم که اگر ما در آرامش زندگی می‌کنیم برای جانفشانی‌های این عزیزان است.

موسیقی

بیشتر به موسیقی سنتی علاقمند هستم اما پاپ را هم می پسندم و در این میان موسیقی و صدای حامد همایون را دوست دارم.

سقف آرزو ها

دوست دارم به جایی برسم که بتوانم اثری متفاوت از خودم بجای بگذارم ، یک نقش هایی وجود دارد که هنوز خودم را در قالب آنها محک نزده ام.

هنوز فکر می کنم راه طولانی را در پیش رو دارم که در کارم بطور کامل موفق شوم.

سختی بازیگری

سینما واقعا حرفه سختی است تو باید در شرایط نامناسب جوی ، شب و روز کار کنی و خیلی چیزها و مسائل دیگری که دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم تحمل کنی.

شهرزاد کمال زاده

فیلم سینمایی

● برمودا – 1397

● اولین امضا برای رعنا – 1396

● ذوب شدن پادشاه – 1393

● روزگاری عشق و خیانت – 1392

● بشارت به یک شهروند هزاره سوم – 1391

● عقاب صحرا – 1391

● آدمکش – 1390

● سپید و سیاه – 1388

● کابوس – 1387

● نامزد آمریکایی من – 1387

● هم‌خانه – 1386

● دیشب باباتو دیدم آیدا – 1383

 

کار تلویزیونی

 

● بوی باران – 1398

● دختر گمشده – 1397

● سفر در خانه – 1396

● محکومین – 1396

● در قصه‌ ها زندگی می ‌کنند – 1395

● مرز خوشبختی – 1395

● دیوار شیشه ‌ای – 1395

● آرام می ‌گیریم – 1395

● نیاز – 1394

● زمستان گرم – 1393

● آمین – 1393

● رنگ شک – 1393

● زخم – 1393

● بچه‌ های نسبتاً بد – 1392

● شاید برای شما هم اتفاق بیفتد – 1390

● راه طولانی – 1390

● دارا و ندار – 1389

● شاید برای شما هم اتفاق بیفتد – 1389

● روزگار قریب – 1386

● ساعت شنی – 1386

● قاب ‌های خالی – 1386

● شب ‌های برره – 1384

● اکسیژن – 1384

● هزاران چشم – 1381

پرسش و پاسخ

  • شهرزاد کمال‌زاده در چه فیلم هایی بازی کرده است؟
    ذوب شدن پادشاه (1393) روزگاری عشق و خیانت (1392) بشارت به یک شهروند هزاره سوم (1391 محمدهادی کریمی) عقاب صحرا (1391 مهرداد خوشبخت) سپید و سیاه (1388) نامزد آمریکایی من (1387 داوود توحید پرست) همخانه (1386 مهرداد فرید) دیشب باباتو دیدم آیدا (1383 رسول صدرعاملی ) مجموعه تلویزیونی 1396 - سفر در خانه (بهمن گودرزی) 1395 - در قصه ها زندگی می کنند (داود بیدل) 1395 - مرز خوشبختی 1395 - دیوار شیشه (راما قویدل) 1395 - آرام می گیریم (روح الله سهرابی) (شبکه دو) 1394 - نیاز (حسین سهیلی زاده) (شبکه اول) 1393 - زمستان گرم (رسول صانعی) (شبکه تهران) 1393 - رنگ شک (فریبرز عرب نیا) (شبکه سوم) 1393 - زخم (مسعود آب پرور)(شبکه سوم) 1392 - بچه های نسبتاً بد (سیروس مقدم) (شبکه اول) 1391 - شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (شبکه تهران) 1390 - شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (شبکه تهران) 1390 - راه طولانی (رضا کریمی) (شبکه اول) 1389 - دارا و ندار (مسعود ده نمکی) (شبکه تهران) 1389 - شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (شبکه تهران) 1386 - روزگار قریب (کیانوش عیاری) (شبکه سوم) 1385–86 - قاب های خالی (مرتضی احمدی هرندی)(شبکه دو) 1384 - شبهای برره (مهران مدیری) (شبکه سوم) 1381 - هزاران چشم (کیانوش عیاری)(شبکه سوم) تله فیلم فرار (سید رضا صافی) روز هفتم (مهدی کرم پور) یک اتفاق به ظاهر ساده (مسعود تکاور) مهره سوخته (احمد معظمی) مادر نام دیگر عشق (محمود مزرعتی و ابوذر نوروز پور) زهره ترک (جواد مزد آبادی) به من کلک نزن (سید مهدی برقمی) دادگاهی در گندم زار (جواد مزد آبادی) کیلومتر چهارده قسمت دوم (آرش قادری) این یک تصادف نیست (بیژن شیرمرز) کت تنگ (آرمین و آبتین حشمتی) صدایم کن (افشین صادقی) زندگی بدون من (حسین حکمت پور) سیم آخر (صادق کامیار) اکباتان (سعید اسدی) بلور باران (شاهد احمد لو) گنج خانه سفید (شاهد احمدلو) کابوس (سیروس مقدم) گنج خانهٔ سفید نشانه ها (امیر شفیعیان)
  • شهرزاد کمال‌زاده چند سالش است؟
    36
  • شهرزاد کمال‌زاده متولد چه سالی است؟
    1364
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.