کد خبر : 6019 / /
/

بهنوش طباطبایی متولد سال 1360 می باشد

بهنوش طباطبایی در کلاس های بازیگری خود را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند. بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 است. بهنوش طباطبایی بازیگر تئاتر و سینمای کشور است. بهنوش طباطبایی در 1389 با مهدی پاکدل ازدواج کرد و پس از چند سال جدا شد. تصویر بهنوش طباطبایی را ببنید.

عکس جدید بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است وی متولد بیست و هفت اردیبهشت 1360 می باشد.

چکیده ای از بیوگرافی بهنوش طباطبایی 

نام : بهنوش طباطبایی

متولد :  ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ تهران

حرفه :بازیگر

زمینه فعالیت : سینما، تئاتر،تلویزیون

تحصیلات : لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر  

سال‌های فعالیت : ۱۳۷۷ تا اکنون

همسر: مهدی پاکدل (ازدواج۱۳۸۹– طلاق ۱۳۹۵)

بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در یوسف آباد تهران می باشد. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون است. بهنوش طباطبایی یک خواهر نیز به نام تینوش دارد. تحصیلات بهنوش طباطبایی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر است و یک دورهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است.

استایل بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود. وی کارش را از سال 1377 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز نمود و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شهرت یافت. 

بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و در اوقات فراغتش علاوه بر کتاب خوانی ورزش میکند و در یک دوره ورزش را به صورت حرفه ای زیر نظر مربی گذراند. بهنوش طباطبایی شخصیت آرام و صبوری دارد و علاقه زیادی به حیوانات دارد و یک گربه خانگی به نام نارنگی دارد.

وضعیت تاهل: 

بهنوش طباطبایی در سال 1389 با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد. ازدواج آنها پس از 5 سال زندگی مشترک در سال 1394 به طلاق ختم شد، آنها در سکوت خبری از یکدیگر جدا شدند.

پرسش و پاسخ

  • بهنوش طباطبایی چند سال دارد
    بهنوش طباطبایی متولد سال 1360 می باشد
  • همسر سابق بهنوش طباطبایی کیست
    همسر سابق بهنوش طباطبایی مهدی پاکدل می باشد
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.