کد خبر : 6401 / /
/

ترلان پروانه متولد سال 1377 می باشد

 

ترلان پروانه از سنین کودکی وارد قاب تلویزیون شده اسـت، بیشتر مـا وی را با سریال مسافری از گرونگول بخاطر می آوریم. ترلان پروانه در حال حاضر یکی از معروف ترین چهره های سینمایی ایران می باشد.

ترلان پروانه متولد 18 / 4 / 1377 می باشد.

ترلان پروانه در تاریخ ۱۸ تیرماه سال ۱۳۷۷ در شیراز متولد شد. در حال تحصیل رشته گرافیک اسـت، یک برادر بزرگ‌تر از خود بـه نام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار کـه علاقه زیادی بـه بازیگری داشت و پدرش مهندس اسـت.

تولد ترلان پروانه 

ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه

آغاز کار هنری ترلان پروانه

وی بخاطر سیمای زیبایش از همان کودکی مورد توجه رسانه‌ ها قرار گرفت. برای نخستین بار در 3 سالگی بـه طور اتفاقی خانمی در فرودگاه از چهره وی خوشش آمد و بـه مادرش پیشنهاد بازی ترلان را دریک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با علاقه قبول کرد بعد از مدتی جذب برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.

ترلان پروانه

این سر آغاز ورود ترلان پروانه بـه عرصه نمایش بود. پس ازآن وی در برنامه‌های آموزشی شبکه یک و شبکه جام جم سیما بـه ایفای نقش پرداخت. او پس از نشان دادن استعدادهایش بـه طور جدی وارذ عرصه نمایش و بازیگری شد.

استایل ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه

درسال 1382 نخستین بار با سریال بچه‌های پایش بـه مجموعه‌های تلویزیونی باز شد، سپس در جایزه بزرگ مهران مدیری و خوش غیرت محصول سال 83 حضور داشت.

فیلم رویای آخر نیز نخستین کار سینمایی ‌اش بود. ترلان پروانه تا کنون بیش از ۶۰ کار تلویزیونی و سینمایی انجام داده اسـت. وی درسال ۱۳۹۰ ودر جشنواره فیلم کودک و نوجوان بخاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» بعنوان بهترین بازیگر دختر شد.

از نکات جالب زندگی ترلان پروانه بازیگر جوان کشورمان شایعه ازدواج او با ارسلان قاسمی بود پس از انتشار این خبر جنجالی در فضای مجازی پدر ترلان این خبر را تکذیب و خواستار محکومیت اعلام انتشار چنین شایعه‌ای شد.

عمل زیبایی ترلان پروانه
ترلان پروانه

برخی کشیدگی چشم‌های ترلان پروانه بـه سمت بالا را حاصل جراحی زیبایی عنوان کردند اما ترلان پروانه در واکنش بـه شایعه عمل زیبایی چشمهایش گفت: هیچ عمل زیبایی انجام نداده و چهره‌اش کاملا طبیعی اسـت و این در عکس‌های کودکی او نیز کاملا مشهود اسـت.

ترلان پروانه

ترلان پروانه مادر و پدرم بزرگ‌ ترین مشوق‌ های من بودند

ترلان پروانه: بردن و آوردن و مواظبت از مـن سر صحنه، بـه خصوص وقتی خیلی کوچک بودم، برای مادر و پدرم زحمت زیادی داشت، اما آن ها بـه عشق این کـه مـن روزی هنرمند بزرگی شوم، همه ی این سختیها را قبول کردند. آن ها همیشه با مـن سر صحنه بودند و حتی وقتی مادر و پدرم نمیتوانستند بیایند برایم پرستار می گرفتند و وی را با مـن سر صحنه میفرستادند تا تنها نباشم.

ترلان پروانه

برای مادرم مهم بود کـه مـن علاوه بر بازی، دورانی کودکی‌ام را از دست ندهم. شاید برایش سخت بود اما همیشه اسباب بازیهایم رابا خودش سر صحنه میآورد و با مـن بازی میکرد تا مـن پشت دوربین خیلی سرگرم بزرگ ترها و دنیای آن ها نشوم. مادرم مـن را در کلاسهای مختلف ثبتنام کرد و مـن بجز بازیگری هنرهای دیگری هم بلد هستم مثلاً پیانو می زنم و ورزشهای مختلف انجام میدهم.

ترلان پروانه

ترلان پروانه از دنیای بازیگری می‌گوید

خدا را شکر شانس خیلی خوبی کـه داشتم این بود کـه از سنین پایین با بازیگران و کارگردان های خیلی خوب و حرفه ای کار کنم. این موضوع بـه مـن خیلی کمک میکرد. هر کاری کـه انجام می دادم، برای مـن یک دوره بازیگری بود. مـن علاوه بر بازیگری از بازیگران بزرگی مثل خانم فاطمه معتمدآریا و آقای پرویز پرستویی و دیگر بزرگانی کـه با آن ها همکاری کردم، اخلاق و رفتار کار را هم یاد گرفتم.

دراین چند سال اخیر سعی کردم کـه نسبت بـه گذشته، گزیده تر کار کنم و نقش هایی بازی کنم کـه هر کدام چالشی برای مـن داشته باشد. مـن برای ارتقای کار بازیگری‌ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی اسـت کـه درس و مدرسه ام هم همیشه درکنار کارم بوده اسـت.

گیاه خواری ترلان پروانه

ترلان پروانه: در وعده های غذایی ام از سبزیجات زیاد استفاده میکنم و کلم بروکلی هم جزء سبزیجات مورد علاقه ام اسـت؛ مخصوصا وقتی مامان این کلم را بپزد و روی آن سس مخصوص خودش را بریزد

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.