کد خبر : 6429 / /
/

هال در تاریخ 12 شهریور ماه سال 1371 در تهران به دنیا آمد.

ن او اکنون در زمینه بازیگری در سینما و تئاتر فعالیت دارد. رشته تحصیلی وی کارگردانی سینما بوده و دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه سوره می باشد.

شروع بازیگری

نهال بعد از اینکه در ورک‌شاپ‌های متعدد بازیگری دوره دید، سرانجام در سال 1389 در 18 سالگی وارد کار تئاتر شد. او با نمایش های هملت اتومبیل، علایم حیاتی و پرستار زمان کار خود را آغاز کرد.

ورود به تلویزیون

سریال جاده چالوس ساخته سال 1393 به کارگردانی احمد معظمی عنوان اولین تجربه تلویزیونی خانم دشتی است. بیژن امکانیان، فاطمه گودرزی، سیروس گرجستانی، محسن افشانی، سیما خضرآبادی، محمد شیری و حدیث فولادوند ازجمله بازیگران دیگر این سریال بودند. جاده چالوس در آبان ماه سال 1393 از شبکه تهران پخش شد.

حضور در سریال شهرزاد

خانم دشتی اولین تجربه خود در شبکه خانگی را در سال 1394 با سریال پرطرفدار شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی به دست آورد. او تاکنون در هر سه فصل این سریال در نقش میترا دماوندی (خواهر فرهاد) حضور داشته است. بازی در شهرزاد برای بازیگر جوانی همچون نهال دشتی در کنار بازیگران بزرگ سینما و تلویزیون بی شک تجربه بسیار ارزشمندی بود.

سایر فعالیت ها

او تاکنون در زمینه کارگردانی نیز فعالیت داشته است. تولید 3 فیلم کوتاه و 2 انیمیشن کوتاه نتیجه تلاش اوست. همچنین وی بازی در 5 فیلم کوتاه شامل تعطیلات، چشم انداز یک رویا، سرانجام می‌گذارم بروی و … و همچنین یک تله فیلم به نام پرواز یک رویا را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

ازدواج و همسر

نهال دشتی ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.