کد خبر : 6562 / /
/

شهرزاد عبدالمجید متولد 1348 بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی در تهران به دنیا آمد و فعالیت هنری خود را از سال 1371 آغاز نمود.

از حدود سال 1373 بازیگری را شروع کردم. در کلاس های آقای سمندریان دوره بازیگری دیدم و نزد آقای معیریان دوره گریم را گذراندم. سال 1374 اولین سریالم را که متعلق به گروه اقتصاد بود کار کردم. سریال « در پناه تو » ، فیلم سینمایی « ضیافت » ، « شبی دیگر » دارینوش ، سریال « فقط به خاطر تو » ، سریال « تب سرد » کارهای بعدی ام بودند.

شهرزاد تله فیلم های زیادی هم بازی کرده :تهتقاری ، ویلای پر ماجرا ، دم بافته ، به رنگ حضور ، ماهرخ ،نقش لیلی ، آغاز این صدا، سوگند، فرصتی دیگر شاید ، گاهی به پشت سر نگاه کن ، قصه های شیرین و فرهاد ، ثروت بزرگ ، سکانس آخر،عروسک شکسته، گل سرخی می میرد.

بیوگرافی شهرزاد عبدالمجید

شهرزاد عبدالمجید

شهرزاد عبدالمجید بر اساس شایعات منتشر شده در فضای مجازی یکی از مدل های آرایشی شده بود اما بعد از انتشار این تصاویر و خبرها در شبکه های اجتماعی بازیگر زن ایرانی واکنش و تکذیبیه منتشر کرد.امروز صبح وقتی خبر انتشار “مدل” شدنِ خودم و با درج سِنَ در سایت ها و خبرگزاری های زرد و نا معتبر خوندم بی درنگ یاد جمله ی اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر “وِلِنگاریِ فرهنگی” افتادم ...به راستی که “وِلِنگاریِ فرهنگی” در این کشور بیداد می کند و وقتی که شخص اول یک کشور از نبود فرهنگ گله مند هستند،منِ شهرزاد عبدالمجید حرفی برای گفتن ندارم…اینجانب اعلام میکنم که به جز بازیگری،آن هم در کشور عزیزم ایران به هیچ شغل دیگری مشغول نبوده،نیستم و نخواهم بود…در آخر اینکه درآمدِ این “سَرَک کِشی ها و شایعه پراکنی ها” بر مرزوقین ش حرام باد.

علّت گُزیده کاری و غیبت سه ساله :

من مدّت سه سال در دانشگاهی بین المللی در دبی زبان انگلیسی می خواندم و همچنین در مقطعی کوتاه به هندوستان سفر داشتم تا دوره های انرژی درمانی ام را تکمیل کنم. بعد به ایران برگشتم و همچنان مشغول تحصیل زبان هستم. دو سالی هست که مجدّداً بازیگری را آغاز کردم. به نظرم وقتی بیشتر کار می کنی، بیشتر در حاشیه هستی. من این حاشیه را دوست ندارم و ترجیح می دهم زندگی آرام خودم را داشته باشم. به همین دلیل هم کم مصاحبه می کنم و هم گزیده کار هستم.

عکس شهرزاد عبدالمجید

شهرزاد عبدالمجید

سریالی که هم اکنون مشغول بازی در آن هستید :

مجموعه ی «شاید برای شما هم اتّفاق بیفتد» باز هم اپیزودیک است و همچنان سریال حال و هوای «کلید اسرار» را دارد. سی قسمت دارد. هر ده قسمت را یک کارگردان می سازد. ده قسمت را آقای «معظّمی»، ده قسمت را آقای «راما قویدل» و ده قسمت را آقای «نوید مهین دوست» که من در یکی از اپیزودها برای آقای "مهین دوست" کار کردم و الآن باعث افتخارم است که دارم با آقای قویدل کار می کنم. قبل از آن هم یک سریال کمدی به نام «خاطرات شیرین و فرهاد» داشتم به کارگردانی آقای "مهدی مظلومی" که آقای «امیرحسین رستمی» نقش مقابلم بودند. کاری که بیشتر مبتنی بر کمدی لحظه بود. سریال «شهر هِرت» (چاری) را هم آماده ی پخش دارم. آخرین کار پخش شده ام هم کار ویژه ی چهارشنبه سوری بود که آقای تکاور برای شبکه ی دو ساختند و به نمایش درآمد.

تجربه ی حضور در برنامه ی عروسکی «خاله رؤیا و تقی» :

اگر مجدّداً کار عروسکی به من پیشنهاد شود که عروسکی مثل "تقی" داشته باشد، حتماً قبول می کنم. «تقی» برای من فقط یک عروسک نبود. برای من مثل یک بچّه بود. بیشتر ارتباط من با "تقی" بداهه بود و همین برای بیننده جذّابیّت داشت و کار را به یکی از پُربیننده ترین های زمان خودش تبدیل کرد. صدای خانم مفید و عروسک گردانی خانم محبوب آنقدر سینک بود که نمی شد با «تقی» ارتباط برقرار نکرد.

چطور سر از عالم بازیگری درآوردید ؟

به نظر من بازیگری یک مقوله ی ذاتی و ژنی است. مشقوّق اصلی ام مادرم بود، کسی که اگر در کنارم نمی بود شاید الآن هیچ چیز نداشتم. وقتی علاقه ام را به بازیگری دید من را به دو نفر از همکارانش یعنی آقایان «صمد شیرازی» و «اوین» معرّفی کرد. تست دادم و قبول شدم و وارد این دنیای پُرحاشیه شدم.

اگر بازیگر نمی شدید ... :

قاعدتاً جهانگرد می شدم. احتمال داشت معلّم یا مدیر بشوم چون عاشق بچّه ها هستم. دنیای بچّه ها را دوست دارم چون صداقت دارند. از دنیای پوچ و الکی دور و بَرَم خسته شده ام.

اهل فوتبال هم هستید ؟

من بر خلاف تمامی اقوام، دوستان و آشنایانم که پرسپولیسی اصیل هستند، استقلالی ام. البته برای پرسپولیس احترام قائلم و فقط در بازی مقابل استقلال هستش که آرزوی شکست خوردنش را می کنم. در کل معتقدم این بازی ها تا جایی خوب است که مردم را سرگرم کند و بهشان آرامش دهد. اگر قرار باشد اعصاب مردم را به هم بریزد و آنان را به جان یکدیگر بیندازید اصلاً فایده ای ندارد.

اهل مطالعه هستید ؟

بله ... بچّه های انتشارات «دارینوش» در حقیقت خانواده ی دوم من هستند. البته بیشتر کتاب هایی در حوزه ی انرژی درمانی مطالعه می کنم.

واکسن زدن شهرزاد عبدالمجید

شهرزاد عبدالمجید

شهرزاد عبدالمجید: خب من امروز رفتم دز دوم واکسن کرونا کووبرکت را زدم ...دفعه اول که عکس گذاشتم از اینکه برای واکسن کوو برکت رفتم و این واکسنو زدم بعضی اومدید توهین کردید و تهمت زدید و کلی منو با پیامهاتون دلگیر و ناراحت کردید و بعضی از دوستان عزیزم هم پیام و انرژی مثبت برام فرستادید که از شما عزیزان که با پیامها وانرزیاتون منو حمایت کردید سپاسگزارم روی حرفم با اون بعضیا هست که قضاوت کردید خواستم خدمتتون عرض کنم که من شرایط زدن واکسن فایزر یا سینوفارم را داشتم که بزنم .

می‌تونستم مثل عزیزانی باشم که رفتند در خارج از ایران و واکسن زدند باشم اما برگشتم ایران وبا توجه به اینکه شرایط زدن واکسن در ترکیه رو داشتم خواستم جدا از شما عزیزان و مردم وطنم نباشم و با شما همراه باشم ....پس لطفا کمتر قضاوت کنید اون دسته از کسانی که گفتید پول گرفتیم خدمتتون عرض کنم خیر قرونی برای اینکار و به قول شما تبلیغش در جیب ما نرفته خیالتان راحت که مطمئن باشید برای هدف خوب و درست از جونم برای وطنم می‌گذرم اما برای پول خیر... این حرفها و کلی حرفهای دیگه در دلم مونده بود که خواستم بعد از زدن در دوم واکسن خدمتتون بگم و بعنوان یک آدم فقط و فقط خواستم برای مردمم اطمینان خاطری باشم همین و بس.....از آقای مازیار می‌شوند عزیز که کمک کردن در این راه مصمم باشم کمال تشکر دارم....دوستتون دارم به امید روزی که همگی خوب باشیم و به دور از نفرت و قضاوت.....آمین

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.