کد خبر : 6673 / /
/

گریم عجیب هانیه توسلی در سریال «زخمِ کاری» جالب است. زخم کاری با بازی هانیه توسلی خبرساز شده است

 

به گزارش سایت خبرآزاد، هانیه توسلی، الهه حصاری، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی و مهدی زمین‌پرداز، شش بازیگری هستند که به‌تازگی تصاویری از گریم‌شان در سریال «زخم کاری» منتشر شده است.

گریم هانیه توسلی در سریال زخم کاری

تصاویری تازه‌ از گریم بازیگران سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان منتشر شد. این سریال، به زودی از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضی امینی‌تبار و سارا حاتمی از جمله بازیگران «زخم کاری»‌ هستند.

هانیه توسلی

بیوگرافی هانیه توسلی

نام :هانیه

نام خانوادگی :توسلی

تاریخ تولد :1358/3/17

محل تولد :همدان

تحصیلات :  فارغ التحصیل ادبیات فیلم نامه نویسی

 او دیپلم علوم تجربی دارد و فارغ التحصیل ادبیات فیلم نامه نویسی از دانشگاه آزاد تهران است. هانیه چهار خواهر دارد که خواهر بزرگترش هما مدتی در یک مجله منتقد بود در حال حاضر کار ترجمه انجام می دهد.

خواهر دیگرش مهسا جراح مغز است. یک خواهر دیگر دارد به نام هدیه در آمریکا خواننده است. خواهر کوچکش در رشته طراحی شهری تحصیل کرده است. وقتی نمایش پدر دوست داشتنی با بازی او، در یکی از جشنواره های تئاتر، در تبریز روی صحنه رفت، نصرالله قادری که به عنوان داور آنجا حضور داشت، هانیه توسلی را برای بازی در نمایش پدر انتخاب کرد. یک سال پس از آن، در فیلم کوتاه روی جاده نمناک (مهدی کرم پور) و سریال غریبه (جواد اردکانی) بازی کرد و سرانجام با شام آخر وارد عرصه حرفه ای سینما شد.

 ازدواج هانیه توسلی

هانیه توسلی هانیه توسلی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد . وی در آخرین مصاحبه خود که در برنامه 35 با فریدون جیرانی انجام داده بود در پاسخ وی به علت ازدواج نکردنش گفت : در سن پایین که بودم خیلی در فکر این بودم که ازدواج کنم و بچه دار بشوم . اما الان احساس میکنم ازدواج به شدت پیچیده است . من حوصله شلوغی و جمعیت را ندارم .

بازیگران مورد علاقه هانیه توسلی

هانیه توسلیمن اصولا همیشه طرفدار لیلا حاتمی بوده ام. همان زمانی که تازه به سینما علاقه مند شده بودم فیلم «لیلا» اثر داریوش مهرجویی را دیدم و هنوز هم به نظرم «لیلا» یکی از بهترین فیلم های سینمای ایران است. در نسل خودم همیشه به نظرم ترانه علیدوستی بازیگر خوبی آمده است و در نسل پیش از لیلا بی شک انتخابم سوسن تسلیمی است.»

میزان دستمزد هانیه توسلی 

«من خودم هیچ وقت دستمزد زیادی نداشته‌ام و به نسبت چیزهایی که شنیده‌ام فکر می‌کنم دستمزدم همیشه در حد متوسط بوده است. گاهی اوقات بازیگری باعث فروش میلیاردی یک فیلم می‌شود و ممکن است حقش باشد که دستمزد میلیاردی هم بگیرد.»

علاقه هانیه توسلی به گربه و حیوانات

اگر سری به صفحه اینستاگرام هانیه توسلی بزنید عکسهای زیادی از گربه ها می بینید . او خیلی با این حیوان علاقه دارد و میگوید :

گربه در خانه ما خیلی مهم بود در زیرزمین یک کرسی قدیمی داشتیم که گربه‌ ها زیرش جمع می‌ شدند و زاد و ولد می‌ کردند شیشه زیرزمین شکسته بود و آنها راحت می‌ رفتند و می‌ آمدن ما هم به گربه‌ ها غذا می‌ دادیم و زندگی خوبی کنار ما داشتند

من الان هم شش گربه دارم البته هیچ‌ کدام از آنها پرشین کت نیستند و من گربه‌ های خیابانی را نگه می‌ دارم و از این کار لذت می برم

 دختر هانیه توسلی

 هانیه توسلی کفیل یک دختر را دارد می گوید : بچه اردبیل است رابطه ما طبق سیستم بنیاد کودک است، به این صورت که آنها هر شش ماه یک بار گزارشی از آن 6 ماه بچه برای من و دیگر کفیل‌ ها می‌ فرستند و از معدل و شرایط و نیازهای اصلی و … در آن توضیح می‌ دهند

غیر از این گزارش بنیاد، من خودم با بچه تلفنی صحبت می‌ کنم یک مناسبت‌ های ویژ ه‌ای هم خیلی برایم اهمیت دارد، مثل تولدش که در آذر ماه است، عیدها، وقتی امتحاناتش تمام می‌ شود، اول مهر به‌ هر‌حال آن‌ طوری نیست که هر روز با هم صحبت کنیم، اما در تماس هستم و بی‌ خبر نیستم

فیلم های سینمایی هانیه توسلی 

۱۳۹۵ بن‌بست وثوق

۱۳۹۵ مادری

۱۳۹۴ سیانور

۱۳۹۴ نقطه کور

۱۳۹۴ قشنگ و فرنگ

۱۳۹۴ هفت ماهگی

۱۳۹۳ شکاف

۱۳۹۳ نهنگ عنبر

۱۳۹۲ خط ویژه

۱۳۹۲ مردن به وقت شهریور

۱۳۹۱ به خاطر پونه

۱۳۹۱ دهلیز

۱۳۹۰ ابرهای ارغوانی

۱۳۹۰ زندگی خصوصی

۱۳۹۰ مادر پاییزی

۱۳۸۹ ندارها

۱۳۸۹ آقا یوسف

۱۳۸۸ عصر روز دهم

۱۳۸۸ کیفر

۱۳۸۶ صد سال به این سال‌ها

۱۳۸۵ عاشق

۱۳۸۴ زمان می‌ایستد

۱۳۸۴ عصر جمعه

۱۳۸۳ دیشب باباتو دیدم آیدا

۱۳۸۳ کافه ستاره

۱۳۸۳ یک شب

۱۳۸۲ جایی برای زندگی

۱۳۸۱ شب‌های روشن

۱۳۸۱ گاهی به آسمان نگاه کن

۱۳۸۰ اثیری

۱۳۸۰ شام آخر

۱۳۷۹ آخر بازی

سریال هانیه توسلی

۱۳۷۹ – غریبه (جواد اردکانی)

۱۳۸۵ – وفا (محمدحسین لطیفی)

۱۳۸۶ – میوه ممنوعه (حسن فتحی)

۱۳۸۸ – شمس‌العماره (سامان مقدم)

شبکه نمایش خانگی هانیه توسلی

۱۳۹۱ – قلب یخی (فصل سوم) (سامان مقدم)

۱۳۹۲ – شاهگوش (داود میرباقری)

۱۳۹۳ – ابله (کمال تبریزی)

جوایز و افتخارات هانیه توسلی 

برنده تندیس برگ زیتون بهترین بازیگر نقش اول زن از نخستین جشن سینمای آزاد برای فیلم کوتاه روی جاده نمناک – (۱۳۸۱)

برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشن خانه سینما برای فیلم شب‌های روشن – (۱۳۸۲)

کاندید سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم شب‌های روشن – (۱۳۸۱)

کاندید سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن از بیست و سومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم جایی برای زندگی – (۱۳۸۳)

کاندید سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم زمان می‌ایستد – (۱۳۸۴)

کاندید سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم ندارها – (۱۳۸۹)

برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم دهلیز – (۱۳۹۱)

نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای فیلم دهلیز – (۱۳۹۲)

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.