کد خبر : 6700 / /
/

دختری که از حسام نواب صفوی به جرم کلاهبرداری شکایت کرده بود درگذشت.

حسام نواب صفوی متهم به جرم کلاهبرداری از ایندختر جوان شده بود.دختر شاکی از حسام نواب صفویبه دلیل بیماری سرطان فوت کرد.این دختر درباره حسام نواب صفویادعا داشت که با هم رابطه خوبی داشتند و عاشق حسام نواب صفویشده بود.در ادامه توضیحات اتهام کلاهخبرداری به حسام نواب صفوی را بخوانید.

در ماه های گذشته خانواده یک دختر بیمار مصاحبه هایی درباره کلاهبرداری یک بازیگر از آن ها انجام دادند که در نهایت پای حسام نواب صفوی به میان آمد و حواشی زیادی در پی داشت که امروز  دختر شاکی حسام نواب صفوی درگذشت.

 

 

 

 

مدتی قبل هم زمان با اینکه حسام نواب صفوی بازیگر نام آشنای سینما وتلویزیون ایران و همچنین وکیل پایه یک دادگستری به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بود خبر تعلیق پروانه وکالتش منتشر شد. حسام نواب صفوی درحالی که در بیمارستان بود بیانه ای داد و اعلام کرد ادعاهای خانمی که می گوید من سرطان دارم و آقای بازیگر خانه ام را از چنگم درآورده کذب است و حتما پس از بهبودی کامل پیگیر ماجرا خواهم شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.