کد خبر : 10084 / /
/

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۸ مهر / نمره دوربین آیفون ۱۳ بالاتر از آیفون ۱۲

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز یکشنبه هجدهم مهر ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید. دوربین آیفون ۱۳ در بررسی DxOMark بالاتر از آیفون ۱۲ پرو قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

قیمت گوشی

دوربین آیفون ۱۳ در بررسی DxOMark بالاتر از آیفون ۱۲ پرو قرار گرفت

گوشی‌های سری آیفون ۱۳ با دوربین‌های بهبودیافته نسبت به نسل قبلی وارد بازار شده‌اند و بررسی‌های DxOMark هم چنین موضوعی را تایید می‌کنند. DxOMark پس از بررسی دوربین آیفون ۱۳ مینی و پرو، اینبار به سراغ مدل استاندارد رفته. دوربین آیفون ۱۳ توانسته در بررسی این مرجع به امتیاز ۱۳۰ دست پیدا کند و بالاتر از آیفون ۱۲ پرو با امتیاز ۱۲۸ قرار بگیرد.

قیمت گوشی

DxOMark به این گوشی اپل در بخش عکاسی امتیاز ۱۳۸ را داده که سه امتیاز بالاتر از آیفون ۱۲ پرو است. در بخش فیلمبرداری هم با امتیاز ۱۱۷ روبه‌رو هستیم که ۵ امتیاز بالاتر آیفون ۱۲ پرو محسوب می‌شود. با این وجود در بخش زوم گوشی جدید اپل امتیاز پایین‌‌تری، ۵۵ را بدست آورده است.

با وجود اینکه در آیفون ۱۳ شاهد استفاده از دوربین تله‌فوتو جداگانه نیستیم، اما عملکردش نسبت به نسل گذشته بهبود داشته است.

با توجه به امتیازهای بدست آمده و البته گفته DxOMark، تفاوتی میان ماژول‌های دوربین آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی وجود ندارد، بنابراین بدون توجه به دستگاهی که می‌خرید، به سیستم دوربین یکسانی دسترسی پیدا می‌کنید.

DxOMark از کیفیت بالای رنگ، وایت بالانس و رنگ پوست مناسب در اکثر شرایط نوری خبر داده. از سایر ویژگی‌های مثبت دوربین این گوشی هوشمند می‌توان به فوکوس خودکار سریع و دقیق در عکاسی و فیلمبرداری اشاره کرد.

با وجود چنین ویژگی‌های مثبتی، دوربین این گوشی هوشمند در بخش زوم عملکرد بالایی ندارد، در ویدیوهای آن بخصوص در شرایط نوری ضعیف نویز به چشم می‌خورد و همچنین در صحنه‌های با کنتراست بالا، داینامیک رنج محدودی دارد.

با این امتیاز، آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی با امتیاز ۱۳۰ در جایگاه یکسانی با آیفون ۱۲ پرو مکس قرار می‌گیرند.

قیمت گوشی

قیمت گوشی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.