کد خبر : 10335 / /
/

قیمت موبایل دیروز روند افزایش قیمت هفته‌های گذشته را ادامه داد و این رشد قیمت در مدل‌های پرچمدار بیشتر به چشم می‌خورد.

 

قیمت موبایل دیروز روند افزایش قیمت هفته‌های گذشته را ادامه داد و این رشد قیمت در مدل‌های پرچمدار بیشتر به چشم می‌خورد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دنیای اقتصاد، قیمت موبایل دیروز روند افزایش قیمت هفته‌های گذشته را ادامه داد و این رشد قیمت در مدل‌های پرچمدار بیشتر به چشم می‌خورد. به عنوان مثال آی‌فون ۱۲ پرومکس با حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت ۲میلیون تومان گران شد و حالا برای خرید آن باید ۳۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بپردازید. آی‌فون ۱۲ پرو (۱۲۸ گیگابایت) نیز یک میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرد و در فروشگاه‌های آنلاین حدود ۲۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان برای آن قیمت گذاشته‌اند.

قیمت موبایل

ردمی 9T شیائومی نیز که یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های 5میلیون تومانی بازار است، افزایش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه می‌کند و نسخه ۱۲۸ گیگابایت آن5 میلیون و ۱۳۰ هزار تومان ارزش گذاری شده‌است. همچنین در بین گوشی‌های سامسونگ بیش از هر چیز دیگری، رشد قیمت ۸۰۰ هزار تومانی گلکسی S21 Ultar 5G به چشم می‌خورد. در ادامه می‌توانید قیمت روز گوشی‌های پرفروش بازار را که سایت فرارو منتشر کرده  مشاهده کنید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.