کد خبر : 10591 / /
/

ثبت‌نام برای مسکن جدید دولت از چهارشنبه گذشته آغاز شده و تا حدود پایان آبان ادامه دارد.

 

براساس شرایطی که دولت برای ثبت‌نام در طرح جدید مسکن درنظر گرفته چند گروه از مجردها‌ نیز می‌توانند با این طرح صاحبخانه شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز، ثبت‌نام برای مسکن جدید دولت از چهارشنبه گذشته آغاز شده و تا حدود پایان آبان ادامه دارد.

متقاضیان با مراجعه به سامانه ثمن به آدرس https://saman.mrud.ir/ می‌توانند در این طرح جدید مسکن درخواست خود را ثبت کنند.

وزارت راه و شهرسازی هم برای مشمولان شروطی را در نظر گرفته که چهار شرط اصلی آن به این شرح است: متاهل بودن، استفاده نکردن از تسهیلات مسکن از سال ۸۴ به بعد، فاقد مسکن بودن،سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا.

با آوردن شرط تاهل به نظر می‌رسد مجردها نمی‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند اما در واقع طبق اطلاعیه دوم وزارت راه و شهرسازی استثناهایی وجود دارد.

اولین گروه از مجردها که می‌توانند در این طرح صاحبخانه شوند افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند، معلولین جسمی، حرکتی با دارا بودن حداقل بیست (۲۰) سال سن و با معرفی سازمان بهزیستی کشور می‌توانند جزو مشمولان باشند.

دومین گروه نیز زنان مجرد هستند.

رئیس کمیسیون عمران که یکی از طراحان این طرح نیز هستد به تجارت‌نیوز گفت که زنان مجرد خود سرپرستی که ۳۵ سال به بالا باشند می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.