کد خبر : 10612 / /
/

شکل تا ساعاتی دیگر حل خواهد شد. مشکل سراسری است و مربوط به کل کشور است.

گفتگوی رکنا با سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی ایران:

رکنا: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در پی اختلال در ارائه خدمات در پمپ بنزین های کشور، گفت: مشکل پمپ بنزین ها تا ساعاتی دیگر برطرف می شود.

مشکل پمپ بنزین ها تا ساعتی دیگر برطرف می شود

قطعی سیستم و اختلال در ارائه خدمات در پمپ بنزین ها خبری است که از ساعاتی قبل به طور گسترده منتشر شد. پس از آن خبر رسید که این مشکل سراسری است و بسیاری از پمپ بنزین ها و جایگاه های سوخت کشور دچار اختلال شده اند. مشاهدات میدانی خبرنگار رکنا نیز نشان می‌دهد که برخی از پمپ‌ بنزین‌ های تهران همچنان تعطیل است و امکان ورود خودرو به جایگاه‌ های سوخت وجود ندارد.

به گزارش اقتصادی رکنا، احمد وحیدی، وزیر کشور لحظاتی قبل درخصوص مشکل پمپ بنزین ها گفت: اختلال در ارائه خدمات در برخی از پمپ‌ های بنزین ناشی از یک اشکال فنی و سامانه ای است و به زودی رفع می شود.

وزیر کشور افزود: هیچ برنامه ای برای گرانی بنزین وجود ندارد و مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.

مشکل تا ساعاتی دیگر حل می شود

در این خصوص فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به خبرنگار اقتصادی رکنا گفت: تیم فنی ما در حال بررسی است. این تیم چند راهکار را بررسی می کنند. مطمئن باشید در اسرع وقت به محض این که راهکار اصلی را پیدا کنند، مشکل حل می شود.

تیم فنی در حال بررسی ادعاهای مطرح شده است

کاهی در ادامه گفت: مشکل تا ساعاتی دیگر حل خواهد شد. مشکل سراسری است و مربوط به کل کشور است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در پاسخ به این سوال که آیا ادعای مطرح شده درخصوص حمله سایبری تایید می شود یا خیر؟ گفت: اصلا ما در حال حاضر نمی توانیم در این مورد اظهار نظر کنیم و تیم فنی ما در حال بررسی همین موضوع است.

وی در آخر گفت: قطعا مشکل خاصی نیست و این اطمینان خاطر داده می شود که مشکل غیرقابل حلی نباشد و به زودی مشکل برطرف خواهد شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.