کد خبر : 10808 / /
/

روزهای پایانی شهریور امسال دختر جوانی به شعبه اول بازپرسی دادسرای جرایم پزشکی تهران رفت و از زن آرایشگری به دلیل آسیب به صورتش شکایت کرد.

 

کاشت گونه در آرایشگاه دختر جوان را با عوارض پوستی رو‌به‌رو کرد.    

دخترجوان که با کاشت گونه قصد داشت شبیه یک خواننده ترکیه‌ای شود،به دلیل عمل در یک آرایشگاه زنانه دچار دردسر شده و چهره‌اش به شدت آسیب دید.

روزهای پایانی شهریور امسال دختر جوانی به شعبه اول بازپرسی دادسرای جرایم پزشکی تهران رفت و از زن آرایشگری به دلیل آسیب به صورتش شکایت کرد.

 

 

 پس از این شکایت، با دستور قضایی رسیدگی به این شکایت در دستور کار پلیس قرار گرفت و شاکی در تحقیقات گفت:چند ماه قبل از طریق تبلیغات اینستاگرام با زنی آشنا شدم که آرایشگر و مدعی بود مدرک از فرانسه و ترکیه داشته و بیش از ۲۰ سال فعالیت دارد.

شباهت به خواننده ترکیه دردسرساز شد

حتی چهره‌های افراد عادی را می‌تواند شبیه بازیگران و خواننده‌های اروپایی و ترکیه‌ای کند. حتی عکس‌های افرادی که چهره آنها را با کاشت گونه و دستکاری و گریم در چهره‌شان شبیه زنان معروف و مشهور کرده بود را در اینستاگرام انتشار داده بود. او دنبال‌کنندگان اینستاگرامی زیادی داشت.

 وی افزود: با دیدن این تبلیغ وسوسه شدم به آرایشگاه او بروم تا چهره‌ام را شبیه یکی ازخواننده‌های زن در ترکیه کند.بعد از چند جلسه بررسی چهره‌ام اعلام کرد می‌توانم شبیه آن خواننده شوم. حتی چهره جدیدم را شبیه‌سازی کرد. می‌گفت بعد از کاشت گونه آسیبی به چهره‌ام وارد نمی‌شود اما هر چند ماه یکبار باید برای ترمیم نزدش بروم که قبول کردم. پنج میلیون تومان برای این عمل از من گرفت.

چند هفته بعد از عمل، چهره‌ام بدتر شد.هر روز که می‌گذشت به پوست صورتم آسیب بیشتری وارد می‌شد و به خاطر شرایطم نمی‌توانستم از خانه بیرون بروم.

نزد زن آرایشگر رفتم که مدعی شد این اتفاق طبیعی بوده و بعد از چند جلسه ترمیم درست می‌شود. دو هفته بعد برای ترمیم رفتم که دیدم آرایشگاه تعطیل شده است. پیش یک پزشک رفتم و متوجه شدم برای این‌که به حالت اول بازگردم باید چند عمل جراحی روی پوست چهره‌ام انجام دهم که هزینه بالایی دارد. زن آرایشگر بدون رعایت شرایط پزشکی اقدام به کاشت گونه برایم کرده و به چهره‌ام آسیب رسانده است.

جست‌وجو برای یافتن زن آرایشگر ادامه داشت تا این‌که رد او در آرایشگاه جدیدش در شمال تهران به دست آمد و او بازداشت  و آرایشگاه‌اش نیز پلمب شد. آرایشگر ۲۷ساله در جریان تحقیقات مدعی شد که روزانه افراد بسیاری برای کاشت گونه نزدش می‌آمدند و در این چندسال که در زمینه کاشت گونه فعالیت داشته مشتریانش راضی بودند.گمان می‌کند شاکی طبق دستور او بعد از کاشت عمل نکرده و به پوستش آسیب زده است.

در پی اظهارات وی،شاکی به پزشکی قانونی معرفی وکارشناسان آنجا نظر دادندکه عمل زن آرایشگر از نظر پزشکی درست نبوده و او با قصوری که انجام داده باعث شده به چهره و پوست شاکی آسیب برسد و مقصر است.

در ادامه تحقیقات، پلیس شواهدی یافت که نشان می‌داد این زن تخلفات مشابه نیز داشته و باعث شده به زنانی دیگر که مشتری کاشت گونه بودند صدماتی را وارد کند اما آنها باغرامت‌هایی که از زن آرایشگر گرفته‌اند از او شکایت نکردند.

بازپرس پرونده در این رابطه گفت:آرایشگاه زن آرایشگر به خاطر تخلفات و دخالت در امور پزشکی پلمب شد. برای او قرار قانونی صادر شده و تحقیقات از وی برای مشخص‌شدن دیگر جرایمش ادامه دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.