کد خبر : 10863 / /
/

دقیقا هفت روز از شروع اختلال در سامانه هوشمند و سوخت‌گیری می‌گذرد.

 

شرکت ملی نفت چندی پیش لیست جایگاه‌هایی که بنزین ۱۵۰۰ تومانی سهمیه‌ای توزیع می‌کردند را اعلام کرده بود. برخی از مخاطبان می‌گفتند این جایگاه‌ها بنزین سهمیه‌ای ندارند اما حالا مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفته که سوخت‌گیری به روال عادی بازگشته است. اما آیا بنزین ۱۵۰۰ تومانی به همه جایگاه‌ها بازگشته است؟

دقیقا هفت روز از شروع اختلال در سامانه هوشمند و سوخت‌گیری می‌گذرد. پس از اختلال در سامانه هوشمند سوخت‌گیری، اپلیکیشن بلد، لیستی از جایگاه‌هایی که بنزین ۳۰۰۰ تومانی می‌فروختند اعلام کرد.

پس از آن شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، یک لیست دیگر منتشر کرد که در آن‌ها بنزین ۱۵۰۰ تومانی عرضه می‌شد.

همان شب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هم گفته بود روز شنبه، ۲۱۰۰ جایگاه سوخت سهمیه‌ای توزیع می‌کنند و این رقم به ۳۲۰۰ جایگاه هم می‌رسد.

این در حالی بود که اخبار واصله و مشاهدات میدانی تجارت‌نیوز در صبح شنبه، حاکی از این بود که هنوز بسیاری از جایگاه‌ها به مدار بازنگشته بودند و مخاطبان می‌گفتند که بیشتر جایگاه‌های اعلام شده، بنزین ۱۵۰۰ تومانی ندارند.

بنزین سهمیه‌ای در کجاها عرضه می شود؟

بنا بر پیگیری‌های تجارت‌نیوز، بنزین ۱۵۰۰ تومانی از شنبه شب به مدار بازگشت و مشکل بنزین حل شد.

با تسریع روند توزیع بنزین ۱۵۰۰ تومانی در جایگاه‌های اعلام شده، جلیل سالاری، مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در گفتگوی دیشب با صداوسیما خبری جدید اعلام کرد. او گفت تا ۲۴ ساعت آینده سوخت‌گیری با کارت سوخت انجام می‌شود.

امروز هم جایگاه‌ها خلوت بودند و مشاهده‌ها نشان می‌دهد سوخت ۱۵۰۰ تومانی دوباره به مدار سوخت‌گیری برگشته است.

برای مطالعه بیشتر در این باره، گزارش «توضیح جدید درباره سهمیه بنزین جبرانی» را هم بخوانید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.