کد خبر : 11063 / /
/

با وجود این که مقامات رسمی بارها گفته بودند که قرار نیست سهمیه سوخت هیچ یک از خودروها کم شود اما برخی از رانندگان وانت به تجارت‌نیوز گفته بودند که ۱۰ لیتر از سهمیه بنزین‌شان کم شده است.

 

برخی از رانندگان وانت‌بار ادعا کرده بودند سهمیه بنزین‌شان ۱۰ لیتر کم شده است. رئیس انجمن صنفی رانندگان وانت‌بار با تایید کاهش سهمیه رانندگان این صنف، توضیح داد رانندگان سهمیه اضافه بر سازمان دارند.

با وجود این که مقامات رسمی بارها گفته بودند که قرار نیست سهمیه سوخت هیچ یک از خودروها کم شود اما برخی از رانندگان وانت به تجارت‌نیوز گفته بودند که ۱۰ لیتر از سهمیه بنزین‌شان کم شده است.

رسول فرشباف، رئیس انجمن صنفی رانندگان وانت‌بار این ادعا را تایید کرد و به تجارت‌نیوز گفت که سهمیه سوخت این رانندگان ۱۰ لیتر کم شده است اما این رانندگان می‌توانند با ارائه بارنامه، سهمیه اضافه دریافت کنند.

این کاهش سهمیه، بدون اطلاع قبلی بوده و اسفند ماه سال پیش هم سهمیه سوخت رانندگان به همین شکل کم شده بود.

تجارت‌نیوز هم چند روز پیش خبری درباره سهمیه سوخت رانندگان وانت‌بار منتشر کرد و حالا واکنش برخی از مخاطبان به این خبر را بررسی می‌کنیم:

مردم صدایشان درنیاد!

«هر ماه دارن سهمیه وانت‌های تک سوز رو کم میکنن! آخه چطوری کار کننند؟»

«این فرآورده‌های نفتی کجاست؟ این روغنی که می‌گین کجاست؟ به کی می‌دین الان ما چند نفر هستیم که وانت‌بار داریم و اصلا روغنی دریافت نمی‌کنیم چرا دروغ می‌گین؟ پس به کی میدین این روغن‌ها رو؟»

«این مسئولان کارهایشان را کم کم و با سیاست انجام می‌دهند که مردم صدایشان درنیاد! اول وانت پیکان ۳۰۰ لیتر بود الان ۱۲۰ لیتر! من کشاورزم، از کی باید داخل صحرا بارنامه بگیرم؟»

«۱۰ لیتر رو از وانت ها برداشتند که بدهند به سواری‌ها؟»

«قرار شد ماهی ۳۰۰ تومن برای نیسان پول بنزین بریزن ولی برا من هر ۵ ماه یه بار می‌ریزن!»

«خجالت کشیدن یه باره ۵۰ لیتر بردارند، ۱۰ لیتر ۱۰لیتر شروع کردند.»

«پس سهم راننده‌های وانت رو دادید به سرمایه‌دارا؟»

«اگه بخوایم کارت هوشمند بگیریم باید بین ۵۰۰ هزار تا ۱ میلیون هزینه کنیم، اگه هزینه نکنیم از سهمیه سوخت کم می‌کنید پس بگید دیگه کار نکنید چه وضعیه؟»

«خیلی از این راننده‌ها بارنامه ندارند. دو نفر زنگ می‌زنند و ایستگاه می‌ایستند‌ تا باری پیدا شود. یا طرف خودش مغازه‌دار است می‌رود جنس می‌آورد.»

«از اولش از ۴۰۰ لیتر رسیده ۱۹۰ لیتر»

«ماشین من نیسان پیکاپه ۲۰۰ تا بود این ماه ۱۹۰ تا شده»

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.