کد خبر : 11181 / /
/

قیمت پراید ۱۱۱ در آخرین روز معاملاتی به قیمت ۱۶۳ میلیون تومان و قیمت پراید ۱۳۱ به ۱۴۴ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

قیمت خودروهای داخلی در هفته گذشته نه تنها در بازار آزراد بلکه قیمت کارخانه آن‌ها با افزایش همراه بود. باید دید با دستور رئیس جمهور افزایش قیمت خودرو متوقف می‌شود؟

قیمت خودروهای داخلی هفته گذشته به صورت روزانه افزایش پیدا کرد تا اینکه روز سه‌شنبه سایپا و ایران خودرو بیانیه افزایش قیمت کارخانه خودروهای خود را صادر کردند. افزایش قیمت کارخانه ایران خودرو و سایپا درحالتی بود که بسیاری از خودروهای در بازار هفته گذشته رکوردهای قیمتی جدیدی را ثبت کزدند.

قیمت پراید ۱۱۱ در آخرین روز معاملاتی به قیمت ۱۶۳ میلیون تومان و قیمت پراید  ۱۳۱ به ۱۴۴ میلیون تومان افزایش پیدا کرد. قیمت تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ با قیمت ۱۷۴ میلیون تومان ثبت شده است که قیمت کارخانه آن ۱۲۳ میلیون تومان اعلام شده است.

افزایش شدید قیمت خودرو 207

قیمت محصولات پژو هفته گذشته با افزایش همراه بود و هییچ نشانه‌ای از کاهش قیمت در این خودروها در هفته گذشته وجود نداشت. بیش‌ترین افزایش قیمت را برخی از مدل‌های پژو ۲۰۷ ثبت کردند.

قیمت کارخانه پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما ۲۴۹ میلیون تومان و در بازار ۳۵۰ میلیون تومان ثبت شده است. پژو پارس LX به ۳۳۸ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو  امروز ۲۲ آبان ۱۴۰۰

قیمت خودرو

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.