کد خبر : 11272 / /
/

انتظار می‌رود که شرایط دریافت وام فوری ساده باشد.

 

بانک صادرات در ازای سپرده‌گذاری بلند مدت و بلوکه شدن بخشی از سپرده مشتری وام با سود صفر درصد پرداخت می‌کند. مدت زمان انتظار برای دریافت این وام ۴۸ ساعت است و حداکثر بازپرداخت آن تا ۶۰ ماه تعیین شده است. اما دریافت این وام فوری، چندان ساده هم نیست.

 انتظار می‌رود که شرایط دریافت وام فوری ساده باشد. مانند وام ۴۸ ساعته‌ای که در بسیاری از بانک‌ها به خصوص بانک صادرات پرداخت می‌شود. این بانک می‌گوید به مردم وام ۲۰۰ میلیون تومانی می‌دهد. آن هم بدون ضامن و ظرف ۴۸ ساعت.

اما شرایط دریافت وام فوری و ۴۸ ساعته بانک‌ صادرات چندان ساده و راحت هم نیست.

افراد برای دریافت وام ۲۰۰ میلیونی بدون ضامن، باید کمی بیش از این مبلغ را در بانک سپرده‌گذاری کنند و در تمام مدت ۶۰ ماه پرداخت اقساط وام، کل این مبلغ باید در حساب بانک بلوکه باشد.

در شرایطی که معادل یا کمی بیشتر از مبلغ وام نزد بانک سپرده‌گذاری شده، بانک هیچ سودی از مشتری نمی‌گیرد. اما مشتری باید ماهانه حدود ۵ میلیون تومان اقساظ وام ۲۰۰ میلیونی را پرداخت کند.

شرایط عجیب وام ۲۰۰ میلیونی این بانک واکنش‌های بسیاری داشت.

سپرده‌گذاری ۲۵۰ میلیونی برای وام ۲۰۰ میلیونی!

«این که گفته بانک صادرات وام ۲۰۰ میلیونی با سود صفر میده عجیبه. چون باید ۲۵۰ میلیون بذاری توی بانک بعد بانک از پول خودت بهت ۲۰۰ تومن وام میده و تو قسطاش رو میدی.دقیقا مثل برره. اما اگر قرار باشه، بانک پولی بلوکه نکنه، باز هم ۲۰۰ میلیون وام می‌ده. اما این وام اولا ۱۸ درصد سود داره ثانیا کارت اعتباری میده برای خرید کالای ایرانی و ثالثا ضامن میخواد که احتمالا ۱۰ الی ۱۲ تا ضامن نیاز باشه»

«من الان تماس گرفتم با تلفنبانک صادرات با کارشناسش صحبت کردم …کارشناس گفت هنوز وام ۲۰۰ میلیونی نمیدنو ما اطلاع نداریم فقط سقفش شده دویست میلیون تومان ، همان مرابحه است که باید گردش حساب و میانگین سپرده داشته باشید، عملا فقط کسانی میتونن بگیرن که حسابشون پر و پیمون باشه نه قشر متوسط و ضعیف!!! این وام دست یافتنی برای عموم جامعه نیست بر خلاف تبلیغات انجام شده.»

«دروغه..من الان زنگ زدم گفتن باید ۲۵۰ تومن بذاری تو بانک تابهت۲۰۰ میلیون وام بدن…خوب من اگه ۲۵۰ داشتم که نیازی نبود وام بگیرم»

«چرا مردم رو مسخره میکنید بانک میگه ۲۵۰ میلیون سپرده گذاری کن بعد ما ۸۰ درصد ۲۰۰ میلیون بت وام میدیم با منت بدون ضامن»

«بانک صادرات ضرر نکنه ی وقت ؟؟؟ پول خودت رو ازت میگیره ۸۰درصدش رو بهت وام میده کجا داریم می‌ریم ؟؟ یا وام ۲۰۰میلیونی؟مسخره کردید؟»

«این چه وام فوری هست! پایه حقوق کارگر ۳۷۰۰ قسط وام ۲۰۰ میلیونی بانک ۵ میلیونه.»

«اقساط وام دو برابر حقوق منه. یعنی من باید ماهانه دو برابر حقوقم قسط بدم تازه برم کارت اعتباری بگیرم و فقط می تونم از فروشگاهی خرید کنم که بانک تعیین می‌کنه. چرا باید ۱۸ درصد سود و ۵ میلیون قسط بدم اما حق انتخاب نداشته باشم!»

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.