کد خبر : 11605 / /
/

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ از پیگیری پرداخت ۱۰ درصد باقی مانده از سود سهام عدالت خبر داده است.

در حالی که سازمان بورس مدعی است که ۹۸ درصد از سود سهام عدالت سال ۹۸ را واریز کرده اما سهامداران می‌گویند سودی دریافت نکرده‌اند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ از پیگیری پرداخت ۱۰ درصد باقی مانده از سود سهام عدالت خبر داده است.

حسن شجاعی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه سال جاری در توئیتی نوشت، این کمیسیون پیگیر عدم واریز ۱۰ درصد از سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال ۹۸ است.

اما سازمان بورس اعلام کرده که طی دو مرحله در مرحله اول ۵۰ درصد سود به مردم پرداخت شده است و حدود ۴۴ درصد دیگر هم در مرحله دوم به مردم پرداخت شد. چهار درصد به صورت افزایش تعداد سهام و حدود ۲ درصد هم همچنان پرداخت نشده است.

سهامداران می‌گویند که این ۱۰ درصد باقی مانده را دریافت نکرده‌اند و فقط همان ۹۰ درصد به حسابشان واریز شده است. آنها می‌گویند سازمان بورس فروش سهام عدالت را آزاد کند، چرا که از سهامشان سود چندانی نبرده‌اند.

«برای ما واریز نشده آزادسازی هم کرده ایم ولی نتونستیم بفروشیم ضمنا وام با ضمانت سهام از بانک ملی درخواست کرده بودم در عوض خرید از رفاه واگذار شده پیگیر نکردم.»

«کجا واریز کردی که ما نمیبینیم»

«همش وعده های الکی کجابحساب واریز کردند یک ریال هم واریز نکردن»

«به کی دادن….؟!!!!ما که ریالی هم نگرفتیم فقط ۳۰ درصد رو فروختیم از اونم ریالی نگرفتم»

«ما که نه سهم می بینیم ، نه سود . سهمی که توی پورتفوی نیاد و نتونی اونو خرید و فروش کنی ، سود چندغاز دو سال پیش اونو هم هنوز واریز نکردن ، اصلا وجود نداره

«دورغ میگند هیچ سودی پرداخت نشده الکی مردم را سرکار گذاشتن»

«خسته شدیم واقعا کی سهام درست میشه»

آنطور که سازمان بورس پاسخ داده این سازمان از طریق مراجع حقوقی در راستای اخذ سود از شرکت مخابرات اقدام کرده است ، زیرا براساس قانون شرکت مخابرات مکلف بوده است که مبالغ را به حساب سهامداران واریز کند که تاکنون این شرکت از واریز این وجوه سرپیچی کرده است. اما با گذشت هشت ماه هنوز از سود سهام سال ۹۹ هم خبری نیست.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.