کد خبر : 7119 / /
/

آیا بورس روز شنبه دوم مرداد ماه هم تعطیل است؟

 

آیا بورس روز شنبه دوم مرداد ماه هم تعطیل است؟ در صورت تعطیلی بورس، اولین روز کاری آن پس از تعطیلات کی است؟ طبق آخرین اعلام اولین روز کاری بازار سهام در هفته جاری روز دوشنبه چهارم مرداد ماه است.

طبق آخرین اعلام اولین روز کاری بازار سهام در هفته جاری روز دوشنبه چهارم مرداد ماه است.

هفته اخیر در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد تا تهران و البرز شش روز تعطیل شوند. این تعطیلی‌ها تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه‌دار خواهد بود و بدین ترتیب اولین روز فعالیت بورس پس از تعطیلات روز دوشنبه هفته آینده یعنی سوم مرداد ماه خواهد بود.

وضعیت بورس در آخر هفته چطور بود؟

در پایان معاملات آخرین هفته تیر ۱۴۰۰ بازار سهام، شاخص کل بورس با رشدی ۰٫۴۴ درصدی و ورود به کانال یک میلیون و ۳۱۰ هزارتایی به کار خود خاتمه داد. البته این هفته تحت تاثیر تعطیلی شش روزه تهران قرار گرفت و تنها سه روز معاملاتی داشت. با این حال در همین مدت شاخص کل هم‌وزن هم روندی صعودی داشت و ۰٫۳۶ درصد افزایش یافت.

در سه روز معاملاتی این هفته ارزش معاملات بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان بود. رقمی که معادل میانگین معاملات روزانه ۵٫۷ هزار میلیارد تومانی است. شاخص کل بورس در حالی در سطح یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی به کار خود پایان داد که روز شنبه هم به این سطح رسیده بود.

در آخرین کارنامه ماهانه نیز بورس با رشد بیش از ۱۲ درصدی در صدر بهترین بازارها قرار گرفت.

برای آینده آن نیز کارشناسان در هفته جاری روند خوبی را پیش‌‎بینی می‌کنند. پیش‌بینی کارشناسان را در گزارش پیش‌بینی بورس اول مرداد ۱۴۰۰ بخوانید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.