کد خبر : 7392 / /
/

شورای پول و اعتبار با پیشنهاد بانک مرکزی مبنی بر افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری و عادی بانک‌ها موافقت کرد.

در یک هزار و سیصد و هجدهمین جلسه شورای پول و اعتبار که عصر امروز به ریاست کمیجانی، رئیس‌کل بانک مرکزی و باحضور اعضای شورا برگزار شد، افزایش سقف وام قرض‌الحسنه ضروری و عادی بانک‌ها و بانک‌های قرض‌الحسنه تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان و همچنین افزایش سقف فردی وام قرض‌الحسنه اشتغال (اعم از مشاغل خانگی، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی، ایثارگران و ...) و سقف فردی تسهیلات قرض‌الحسنه اعطائی بابت خرید انشعابات و توسعه خانگی و کارگشایی امور کسب و کار خرد روستایی تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان مورد موافقت اعضای شورا قرار گرفت.

وام قرض الحسنه افزایش یافت

وام قرض الحسنه

گفتنی است در این جلسه، شورای پول و اعتبار سقف فردی و مدت بازپرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مسکن محرومان شهری جهت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور را نیز افزایش و برای شهر‌های کوچک کمتر از ۲۰۰ هزار نفر، ۸۰ میلیون تومان و برای سایر شهر‌ها ۱۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۰ سال تعیین کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.