کد خبر : 7707 / /
/

فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو آغاز شد

ایران خودرو از روز گذشته فروش فوق العاده جدید خود را آغاز کرد.

فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو آغاز شد. بیستمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از دیروز پنجشنبه آغاز شده است. این مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو به مدت 3 روز ادامه دارد. دو مدل از محصولات ایران خودرو در این مرحله از فروش فوق العاده به فروش گذاشته شده است. مراسم قرعه کشی این مرحله از فروش فوق العاده  محصولات ایران خودرو یکشنبه برگزار می شود.

فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو

اخیرا خودروسازان فروش فوق العاده را متوقف کرده بودند اما با شروع به کار دولت جدید، ایران خودرو نیز طرح جدیدی را برای فروش دو محصول خود اعلام کرد. در این فروش فوق العاده که از روز گذشته شروع شده دو محصول پژو پارس بنزینی و پژو پارس TU۵ قرار دارد.

برای این که خودروها به صورت عادلانه میان مشتریان توزیع شود کماکان یک سری محدودیت ها همانند طرح های فروش قبلی اعمال شده است. لازم به ذکر است که بعد از قرعه کشی و مشخص شدن برندگان، مشتریان حداکثر پنج روز فرصت دارند تا نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

محصولات ایران خودرو

همانطور که گفته شد برای شرکت در این فروش فوق العاده یک سری محدودیت ها وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید. این محدودیت ها در ادامه آورده شده است.

پژو پارس tu۵ دارای امکانات رفاهی شامل ۲ ایربگ، آینه های برقی تاشونده راهنمادار، آنتن اکتیو، بازکن در صندوق از داخل، سیستم تهویه اتوماتیک، تنظیم برقی پشتی صندلی جلو، کلیدهای کنترلی روی فرمان، موبایل هندزفری، رادیوپخش، ترمز ای بی اس، ایموبیلایزر و هشداردهنده موانع عقب است.

پژو پارس بنزینی در امکانات رفاهی سطح پایین تری نسبت به مدل tu۵ دارد. از جمله این امکانات می‌توان به ۲ ایربگ، آینه های جانبی راهنمادار، بازکن در صندوق از داخل، سیستم تهویه اتوماتیک، کلیدهای کنترلی روی فرمان، موبایل هندزفری، رادیوپخش، ترمز ای بی اس، ایموبیلایزر و هشداردهنده موانع عقب اشاره کرد.

در ادامه قیمت این دو خودرو نیز آورده شده است.

قیمت-خودرو-فروش-جدید

نحوه ثبت نام و تاریخ تحویل محصولات ایران خودرو

طرح فروش فوق العاده جدید ایران خودرو از روز پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه شروع شده و تا روز شنبه ۱۶ مرداد ماه ادامه دارد. زمان تحویل خودروها ۳ ماه پس از مشخص شدن نتایج است. نتایج نیز در قرعه کشی ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مشخص خواهد شد.

محصولات ایران خودرو

برای ثبت نام نیز متقاضی ابتدا باید با وارد کردن کدملی و کلمه عبور به سایت ثبت نام ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir وارد شود.

سپس در انجا می‌توان با ورود به بخش فروش فوق العاده یکی از دو محصول پژو پارس tu۵ یا پژو پارس بنزینی را انتخاب کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.